در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه مهر حوزه هنری

اجرای نمایش «این قصه را آهسته بخوان» آغاز شد

نمایش «این قصه را آهسته بخوان» که توسط مهدی نصیری از داستان کوتاهی از ابوتراب خسروی اقتباس شده است از پنجشنبه، چهارم مردادماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر ابوتراب خسروی برای علاقه مندان ادبیات داستانی رمان نوس آشنایی است که علاوه بر دریافت جوایز متعدد استقبال خوبی هم از داستانهای کوتاه و بلند او شده است.
 "این قصه را آهسته بخوان" با همان فضاهای سیال و بی مکان و زمان اما در عین حال با حال و هوای رئالیستی متفاوت آثار ابوتراب خسروی به درام تبدیل شده است.
این قصه عاشقانه و متفاوت را مهدی نصیری در همان فضای سیال اقتباس کرده و به روایت گذاشته است. البته قصه و داستانی دراماتیک و دارای طرح و توطئه نمایشی را هم به آن اضافه کرده است.
مهدی نصیری پیش از این دو نمایشنامه اقتباسی دیگر هم براساس رمان رود راوی و اسفار کاتبان ابوتراب خسروی نوشته است.
تازه ترین نمایش نصیری درباره عشق، تنها شدن و گم شدن است و نگاهی انسانی و عاشقانه به هستی دارد. نمایش از چهارم مرداد اجرایش را آغاز کرده و تا 26 مرداد در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا خواهد داشت.
در این نمایش فریبا امینیان، محندرضا حیدری و رضا جوشنی به ایفای نقش می پردازند و موسیقی آن را هم علی پارسا ساخته است.

 




مطالب مرتبط

مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود
مهدی نصیری:

انتخاب آثار خیابانی جشنواره تئاتر استان تهران سخت بود

مهدی نصیری، عضو هیئت انتخاب بخش خیابانی بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، آثار رسیده به این رویداد را با کیفیت ارزیابی کرد که همین ویژگی، کار ارزیابی و انتخاب نمایش‌ها را سخت ساخته بود.

|

نظرات کاربران