در حال بارگذاری ...

استقبال هنرمندان تئاتر و سینما از نمایش «ترس و لرز» در تالار مولوی

اجرای نمایش «ترس و لرز» به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی و نقش‌آفرینی زینب گرمارودی در تالار مولوی با استقبال هنرمندان تئاتر و سینما روبه‌رو شده است.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «ترس و لرز» که اجرای آن از روز 7 مردادماه در تالار مولوی آغاز شده هر روز ساعت 18 در سالن کوچک مولوی اجرا می‌شود و تاکنون هنرمندان و چهره‌هایی همچون؛ فریدون مجلسی دیپلمات، مترجم و نویسنده، شهرام مکری نویسنده و کارگردان سینما، شیرین یزدانبخش بازیگر تئاتر و سینما و... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

گفتنی ست، مریم زرینی این متن را در سال ۱۳۹۵ نوشته و از همان موقع تمرین‌هایش را آغاز کرد.این متن از  مواجهه‌ی انسان با موقعیت‌های گریزناپذیر زندگی‌اش سخن می‌گوید. درباره آنچه در پس رویارویى او با اتفاقات عادی و معمول زندگی بر سر روانش می‌آید. نمایش «ترس و لرز» می‌‌گوید که گاهی آنچه طبیعت به شکل معمول بر آدمی مقدر کرده، تبدیل به فاجعه‌ای عظیم می‌شود.

در این نمایش زهراسلیمیان بعنوان مشاورکارگردان، مدیر روابط عمومی و رسانه، مونا غیاثى بعنوان دستیار کارگردان، نازنین بابایى بعنوان مجرى طرح، کمال کچوئیان بعنوان طراح لوگو، پوستر و بروشور، حسام خوانسارى بعنوان عکاس و روح اله بیات بعنوان ساخت ویدئو در نمایش «ترس و لرز» همکاری می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «ترس و لرز»  هر روز ساعت 18 در سالن کوچک مولوی روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران