در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

دومین جشنواره تئاتر ملی اهواز در سال آینده با موضوع آب برگزار خواهد شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از برگزاری این جشنواره در سال آینده با موضوع آب خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز که یک‌شنبه ٧ مرداد ماه 1397 برگزار شد ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره امسال را با موضوع نفت برگزار کردیم که مورد استقبال بی نظیر هنرمندان استانی و کشوری قرار گرفت و 14 استان در این جشنواره حضور داشتند و با توجه به این استقبال بنا شد دومین دوره از این جشنواره را با محوریت آب در اهواز برگزار کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری این نخستین دوره این جشنواره در گستره ملی افزود: تلاش می‌کنیم این جشنواره را در سال‌های آینده از گستره ملی به یک جشنواره بین‌المللی تبدیل کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: این جشنواره ملی در نخستین سال برگزاری با موضوع نفت به اجرا درآمد که هر سال با توجه به شاخصه‌های استان خوزستان موضوع آن تغییر خواهد کرد که سال آینده بنا داریم این جشنواره را با موضوع آب این مایه حیات در استان برگزار کنیم.

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیری ناصر چنانی از 1 الی 7 مردادماه 1397 در کلانشهر اهواز برگزار شد.




نظرات کاربران