در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

میانه های تابستان و ۳۱ نمایش بر صحنه

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۳۱ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در هفته سوم مردادماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در اواسط دومین ماه از دومین فصل سال 97 هستند. پردیس تئاتر شهرزاد با 3 سالن از 6 نمایش میزبانی میکند و عمارت نوفل لوشاتو در دو سالن پذیرای 5 اجرا است. همچنان در این هفته نمایش‌هایی همچون «زخم‌های وحشتناک زمین بازی»، «فلیک»، «دیکتاتور عاشق» و... روزهای پایانی اجرای خود را سپری می‌کنند. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در هفته سوم مردادماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

6 نمایش در شهرزاد

نمایش«روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی ساعت 18:30 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش سجاد افشاریان، نازنین احمدى، وحید آقاپور و سوگل خلیق بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده:روزهای بی باران عاشقانه‌ای است درباره انتخاب و درباره جای خالی آدم‌ها، درباره دو کلمه‌ای که سرنوشت ما را رقم می‌زند. بهای بلیط این نمایش 25000 و 30000 و 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«فلیک» نوشته آنی بیکر و به کارگردانی حسن معجونی ساعت 17، 19:30 و 22 در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین حسینیان، ستاره پسیانی (میهمان از گروه بازی)، برنا انصاری و نوید محمد زاده به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش آمده:سَم و رُز دختر و پسر جوانی هستند که مسئولیت نگهداری از یک سالن سینمای قدیمی به ‌نام «فلیک» به آنها سپرده شده است. سم نظافت‌چی و رز مسئول آپاراتخانه‌ی فلیک است. در این بین رابطه‌ی عشقیِ به نظر یکطرفه‌ای که بی‌شباهت به عشق‌های سینمایی نیست از سوی سَم نسبت به رز وجود دارد. با استخدام جوان دانشجو و عشقِ فیلمی به‌نام اَوری، بعنوان همکار سَم، اتفاقات جدیدی در روابط و سازوکارهایی که تا پیش از ورود او در فلیک جریان داشته می‌افتد. بهای بلیط این نمایش 40000، 45000 و  50000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش«آمیزقلمدون» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان ساعت 21 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش ایرج راد، فرزانه کابلی، پریسا مقتدی و ... ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: این نمایش حکایت از خانواده‌ای گرم و صمیمی و زن و مردی میانسال و از طبقه متوسط جامعه دارد که با وجود تنگدستی سالیان سال در کنار هم روز را به شب رساندند و با داشته و نداشته خود قناعت کردند و با بد و خوب هم ساختند و خاطرات بسیاری را رقم زدند... و اینک وسوسه های زن همسایه بر این زندگی سایه افکنده و روابط آنها را تحت الشعاع خود قرار داده و این نکته با زبان طنز روایت می شود. بهای بلیط این نمایش 36000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش«پا» به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی پور ساعت 19 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش  پویان فریدونی، نگین تهمتن، فرزاد نام آوری، حانیه رضایی و رعنا شبانکاره بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تو هم دیدی؟ -چیو؟ -پا. -پا؟ -پا ! بهای بلیط نمایش 17500 تومان می‌باشد.

 

نمایش «بانوایان» نوشته داریو فو و به کارگردانی علی نیکزاد ساعت 21:45 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین میرزائیان، سمیه برجی، محسن میرزاخانی، سارا والیانی، آناهیتا خسروی، رامتین مقدادی و میلاد شوریده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: ژان والژان، شهردار مونتروی همسرش را به خارج از شهر فرستاده و دور از چشم همسر، در عمارتش با کزت که حالا دیگر برای خودش خانمی شده، قرار ملاقات دارد .‌‌.. بازرس ژاور که به دزدی روی آورده! بی خبر از همه جا قصد دارد از خانه‌ی شهردار دزدی کند ... حتی حدس هم نمی‌شود زد که چه سرنوشتی در انتظار این عمارت است. بهای بلیط نمایش 30000  تومان تعیین شده است.

 

نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» نوشته جلال تهرانی و به کارگردانی شاهین صادقیان ساعت 20 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش متین ستوده ایفای نقش می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: روایت زن عاشقی که خودش را گم کرده است. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.


2 نمایش جدید در تئاتر مستقل تهران

نمایش «دیکتاتور عاشق» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود. در این نمایش  سوسن پرور، غزاله جزایری، حمیدرضا کاظمی پور، حامد نظامی اصل، لیلا حقانی، محمد حسین سیاهپوش، آرمان آشتیان، عارفه معماریان حسین سپهرنژاد، مجتبی مجیدی، بهزاد محسنی، نیما اولیایی و محمد سیاه پوش بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم یک گروه ارکستر از اردوگاه آشویتس به مخفیگاه فوق سری آدولف هیتلر اعزام می شوند تا در جشن ازدواج پیشوای آلمان و معشوقه اش اوا براون موسیقی بنوازند که با اجرای عملیات عجیبی روبرو می شوند. بهای بلیط این نمایش 40000 و 45000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «هیپولیت» نوشته اوریپید و به کارگردانی فرزاد امینی ساعت 21 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش عطیه بیات، رها سلیمانی، زهرا سوری، مونا سهراب حقیقت، بهرام عباسی فرد، عماد قرهی و نیایش نهاوندی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: هیپولیت تراژدی مردی است که خیال می‌کند نیکی و جوانمردی، راه سعادت است اما سرنوشتش راه به سوی دیگری می‌رود که آن چیزی نیست جز یک تقدیر سیاه. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

تئاتر باران؛ میزبان سه نمایش

نمایش «مردان مریخی زنان ونوسی» از 11 مرداد به نویسندگی و کارگردانی علی حسینی ساعت 19 در تئاتر باران اجرا می‌شود. در این نمایش امید مقدم، شهریار حیدری، آزاده شاه پسندزاده، رضا صادق، آرزو یاهوئیان، وحید محرابی، سحر هنرور، عزیز تبیان، سلاله ارغوان، میثم همایونی فرد، سحر ببران، مرتضی حسنلو، مریم اسکندری، محمدجواد محمدی، زهرا رئیس سادات و حسام اسماعیلی به اجرا می‌پردازند. در خلاصه آنمایش آمده:در زمانهای بسیار دور مردان از سیاره مریخ و زنان ازسیاره ونوس به زمین آمده اند. آنان سالها در کنار هم زندگی کردند و به مرور زمان از یاد بردند که از دو سیاره مختلف آمده اند و با هم تفاوت های زیادی دارند و این تفاوتهای آنهاست که آنها را به هم جذب می کند اما همین تفاوتها بوجود آورنده مشکلات است؛ مشکلاتی که امروزه در زندگی زناشویی زیاد دیده می شود.

 

نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» به نویسندگی و کارگردانی سجاد داغستانی ساعت 19:30 در تئاتر باران به صحنه می‌رود. در این نمایش هادی احمدی، علیرضا حسن پور، صحرا اسدالهی، اودین روشن، بهنام شریفی، منصور تمیزی فر و حسین فرجی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش که فقط روزهای شنبه اجرا می شود 25000 تومان است.

 

نمایش«بوتولیسم» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی سیما تیرانداز ساعت 21 در تئاتر باران به صحنه می‌رود. در این نمایش ایمان بابایی، نیلوفر بیانی، علی بیکی، آرمین پور اسمعیل، مارال جمال پناه، شهاب حیدری، محمد امین رحیمی، فرزانه رسولی، رمیصا صمدی، رضا قائدی فر، کسری قائم مقامی، بهداد قادری، کیمیا کرمی، بهزاد کریمی، شیما ملکی، پیام میر مصطفی و کوشا نشتایی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده:آدمهای مجازی، عشق‌های مجازی، خنده‌های مجازی، اشک‌های مجازی. در مجاز زندگی می‌کنیم و در واقعیت تنها می‌مانیم. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

 

عمارت نوفل لوشاتو؛ 5 نمایش

نمایش«خانه نم زده» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی شادی اسدپور ساعت 21:30 در سالن دو عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش راد پورجبار، نیلوفر شهفری، رهام بیگلو، سیمین عسگری و شاهین اسماعیلی ایقای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خانه نم زده، یه قصه آشناس! قصه من ،قصه تو، قصه خونه های نم زده هممونه، مراقب خونه هاتون باشین که نم نزنه یه موقع! همیشه اون بیرون یه نفر هست که به سراغتون میاد! مراقب دلاتون باشین نم نزنه یه موقع! بهای بلیط این نمایش 35000 تومان در نظر گرفته شده است.


نمایش«ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» نوشته مریم تاجیک و روزبه روحی‌پور و به کارگردانی روزبه روحی‌پور ساعت 21:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش که با احترام و نگاهی آزاد به «ضیافت» مسعود کیمیایی است؛ ریحانه سلامت، فربدفرهنگ، هدیه رضایی، گل ناز عباسی، علی توانگری، گلبرگ بقایی، سید پویا بیکى، محمدرضا جمال، متین نظری و ساغر مسعودی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: شیرین بعد سالها امشب کافه ماه طاووس را تعطیل می‌کند و تدارک یک ضیافت شبانه را داده است و تعدادی از همکلاسی های دوره دانشگاه خود را دعوت کرده است. همه می‌آیند جز شبنم بهای بلیط نمایش 35000 و 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «موسوبی» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده ساعت 19:45  در سالن 2 عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش شیدا یوسفی، ‌محمد فتح اللهی و سجاد طوماری بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده:دست‌های رعنا می‌لرزد، دست‌های حامد نمی‌نویسد، داوود از این طبقه به آن طبقه می‌رود ... شعر می‌گوید ... صورت همه‌شان زرد شده است. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «انقباض علیه بازوی راست» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی ساعت 22:30 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش ایمان اصفهانى، رامین پرچمى، امیر تیمورى، سپیده جعفرى، عاطفه جلالى، نیما راد، مینا زرنانى، مهرداد سنجابى، سارینا شاد، الهه شه پرست، شبنم عبدالهى، علیرضا میرزامحمدعلى، نرگس نیک سیرت و اشکان هورسان ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: همیشه اینگونه نیست، اینکه آدم ها در اعتراف قدیس شوند. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «بلوری‌ها» نوشته فرهادنقدعلی و به کارگردانی مریم باقری ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش محمد هادى عطایى، ایمان اشراقى، مهرخ افضلى و وحید نفر بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: روایت زندگی ۴ نفر در محله ای قدیمی. بهای بلیط این نمایش 30000، 40000 و 50000 تومان تعیین شده است.

 

 مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش«تیولا» به نویسندگی وکارگردانی علی عابدی ساعت 21:30 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش  پرستو گلستانی، وحید آقاپور، ‌محمدصادق ملک و ‌سامان دارابی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان است.

 

نمایش«زخم‌های وحشتناک زمین بازی» نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی علی منصوری ساعت 21 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دوستی و عشق پرفراز و نشیب یک دختر و پسر از ۸ تا ۳۸ سالگی. عشقی که شبیه هیچ عشقی نیست یا مثل هر عشق دیگر پر از زخم و جراحت است. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «روز بیست‌ویکم» به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی ساعت 18 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش  ایوب آقاخانی، سولماز غنی، سروش طاهری، بهرام سروری نژاد، رویا فلاحی، محمدرضا قلمبر، پویان یحیی پور، پریسا خواجه دهی، نگین فیروزمنش و یاسمن تبریزی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در بحبوحه شلوغی‌ها و درگیری های شهریور ۱۳۲۰ در ایران مردم دچار قحطی شده اند. مرگ فرماندار شهر، آشوب و بلوایی بین کنسول روس، روحانی و معلم شهر و نظمیه چی راه می‌اندازد که هم زمان با عاشقانه ای، داستان پیچیده تر می‌شود. بهای بلیط نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر و به طراحی و کارگردانی میکائیل شهرستانی ساعت 20 در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می رود. در این نمایش محمد علی صادقی، پژمان المعی، محمد سلیمانی، فرزان اسدیان، ‌ فرشاد کوکبیان، مسعود آشوری، ‌ پیمان مقدم، سعید پارسا، آیدا جهاندیده، شیما زادپور، بهمن هراتی، ‌ امید داودوندی، رضا خلیل آبادی، نکیسا عقبایی، ماهان زارع، الهام قاسمی، بهناز دانش، سورن گرم‌آبادی، یاسین حسینی و منصور رضایی ایفای نقش می کنند. در خلاصه نمایش آمده: هملت بعد از آگاهی از مرگ پدرش به کاخ السینور امده تا عزادار پدر باشد ولی می‌بیند که عمویش جانشین پدر شده‌ و جایگاه اورا غصب کرده. او در یک شب با دیدن شبح پدر با حقایقی مواجه می‌شود که اورا بر آن می‌دارد تا در پی جستجو برآید به هر بها و ... بهای بلیط این نمایش 30000 تومان می باشد. 

 

نمایش «آشغال مرد» نوشته ماتئی ویسنی یک و کارگردانی نادر نادرپور ساعت 18 در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان اجرا می شود. در این نمایش فائزه احمدی، جواد اینانلو، بهار بیگ زاده، پریا جعفرمحمدی، حمیده جعفری، سجاد خلیفه هاشمی، مهشید دلاوری، یلدا دهقانی، محمد راشد، هدیه رضازاده، پریسا روزبهانی، شقایق سادات موسوی، امیرعلی سلطانی، حمیدرضا سنگیان، مهدی شمس، ندا صحرایی، حسین کرمی، بوژان کریم‌ پوریان، پگاه مصدق، ملیکا عابدینی و غزاله وهاب زاده بازی می کنند. در خلاصه نمایش آمده: آشغال مرد نمایشی است اپیزودیک و بر پایه‌ی احساساتی مشترک و لحظاتی خاص و هیجان انگیز. آدمهایی بدون اختیار که وضعیتشان به آنها تحمیل شده است. مثل دختری که از ترس آدمها به دایره پناه برده است. مردی که بدون اینکه چرایی‌اش را بفهمد توسط جامعه تبدیل به آشغال مرد می‌شود. دختری که زیر نگاه سنگین مردم سرانجام سوار اسب می‌شود و شهر را ترک می‌کند. دختری که پروانه‌ها به شهرشان حمله کرده‌اند و شهر در حال نابودی است و دونده‌ای که می‌دود و به جایی نمی‌رسد. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

 

اعتقاد در تماشاخانه دا

نمایش «اعتقاد» به نویسندگی و کارگردانی مانی مهدی‌پور ساعت 20:30 در تماشاخانه دا اجرا می‌شود. در این نمایش تقی آزموده، آوا فیروزی، مبینا امین دهقان، رومینا پناهی، ساغر اسماعیلی، حسین نیازی، جواد اسلامی، علی رضا دنیا دیده و مانی مهدی پور بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان در یک مکانی‌ست که هیچ جایی نیست، مردم با رقص آشنایی دارند اما یک نفر برای اعتقادش نمی‌رقصد. مردم سعی دارند او را با رقص اخت دهند اما او قیام می‌کند و قیامش به پیروزی می‌رسد. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

تناسخ در تماشاخانه پالیز

نمایش «تناسخ 3 تا 35 تومن» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی نبویان ساعت 20 در تماشاخانه پالیز به صحنه می‌رود. در این نمایش هومن حاجی عبداللهی و بهار نوروزپور و هدایت هاشمی، کمند امیرسلیمانی، رویا میرعلمی، بهارکاتوزی، بهاره رهنما، بهادر مالکی و بهرام افشاری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خداوند فرموده که هر موجودی فقط یک بار حق زندگی دارد و تناسخ خیالبافیست. با اجازه حضرت باریتعالی می‌خواهیم حدود یک ساعت خیال ببافیم. بهای بلیط نمایش 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «رازبقا» به نویسندگی على نورانى، سهیل کرمیار، امیر نجفى و تمامى بازیگران و کارگردانی صالح علوی‌زاده در سالن 2 تماشاخانه پالیز اجرا می‌شود. در این نمایش آذین آرمون، مهدى آذربخش، امیرحسین آینه ورزانى، کیمیا الوانى، على پسیان، مصطفى پوریوسف، على چاقوچى، سام دادخواه، رضا دشتکى، شایان دیلمقانى، پگاه زارعیان، امید سلیمى، تارا صلاحى، فاطمه عباسى، محمد عبدالوند، فرزین فولاد پنجه، دنا فیروزیا، آرمیتا قبادى، مریم قاسمى، هدیه کازرونى، محمد گل‌محمدنیا، پانیذ محمدى، کیوان محمدى، پویان محمودى، على میرى، بنیامین میلان، سمیرا نجارى، عرفان نظریان پور، نریمان نیک نژاد و ترانه یوسفى بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: آیا ما همان چیزی هستیم که از آن فرار میکنیم؟ بهای بلیط نمایش 30000 تعیین شده است.

 

نمایش «آهواره» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می‌رود. در این نمایش علی باقری، نگار جواهریان، الهام کردا و محمد ولی زادگان به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش آمده: آهواره روایت ۴ انسان است که سالها پیش مرده اند و حالا قصد دارند با کمک یک آیین به زندگی برگردند. بهای بلیط نمایش 40000 تومان می‌باشد.

 

کنسرت نمایش «چهارمین شنبه» به نویسندگی مهرداد کوروش نیا، علی اصغری و ابراهیم گله‌دارزاده و کارگردانی مهرداد کوروش نیا ساعت 20:45 در سالن 1 تماشاخانه پالیز اجرا می شود. در این نمایش هومن شاهی، مهدی صباغی، محمد اشکان‌فر، سروش قهرمانلو، سحر شاطری و فرهنگ سرخوش بازی می کنند. در خلاصه نمایش آمده: در پی فراخوان فریدون عده ای جوان برای تشکیل یک گروه موسیقی و اجرا در خارج از کشور در نقطه صفر مرزی دور هم جمع می شوند. بهای بلیط این نمایش 20000 و 30000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «شاهکار(سرگذشت جمالزاده)» نوشته احسان بدخشان و به کارگردانی لادن نازی ساعت 21:30 در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود. در این نمایش که یک برهه از زندگی سید محمد علی جمالزاده و تلفیقی از بازیگر و تکنیک‌های مختلف تئاتر  عروسکی (تئاتر کاغذی، سایه و میکروتئاتر ) است؛ روزبه حصاری، مصطفی ملک مکان، ایمان سلگی، علی قربانخانی، نسیم افشار پور، افشین حسنلو، میثاق آبا مولایی، سهیل قناعتی، پویا باقری، محمدرضا صفری، علی اکبر کرمی، آصفه غدیری بیدهندی، شیوا رضایی، مریم صادقیان امین، مونا عرب، یکتا طبیبی، سپیده زینلی، آتوسا بهشتی و فاطمه بیک ایفای نقش می کنند. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان می باشد.

 

تماشاخانه شانو و یک نمایش

نمایش «مردگان» به نویسندگی  احسان امانی و کارگردانی دانیال اربابی ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش احسان امانی، سینا باقری، محمد پور اکبر، عرفان رضوی، بلور سادات کسائیان، صنم سرمد، نادر کریمی، و مهدی ملک بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: یک کولاک وحشتناک، یک مهمانسرای متروکه، یک کلانتر دیوانه، یک تابوت، چند قاتل جنایتکار و شاهدی به نام مارگاریت تد، که نباید زنده به آلامو برسه. بهای بلیط نمایش 25000 و 30000 تومان تعیین شده است.

 

سه نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم 

نمایش «سیندرلا» نوشته هادی حوری و به کارگردانی سعید داخ ساعت 19:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش نگین ابراهیمی، ساناز اقتصاد راد، عاطفه جلالی، درسا حکیم الهی، شیوا خادمیان، پردیس رفیعی، امیر رئیسیان، مریم سعیدی، نوش افرین طوسی، ندا فرج پور، مهسا قریشی، مهسا کاهه، آوا منصوری و علیرضا میرزا محمدعلی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: افسانه‌ی سیندرلا که در دنیای امروز اتفاق می‌افتد. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «سرزمین تهی سران» به نویسندگی و کارگردانی روزبه اختری ساعت 21:15 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود. در این نمایش بابک قادری، زکیه سیف، نسترن ابراهیم زاده، نگین ابراهیمی، دانیال چاووشی، یوسف محوی، عارف علوی، معصومه عباد پور، امیر حسین زمانی، مازیار مهرگان و روزبه اختری به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش که اقتباسی آزاد از نمایشنامه کله پوک ها اثر نیل سایمون است؛ آمده: معلمی به دعوت یکی از اهالی روستا برای تدریس وارد آنجا می شود و متوجه می شود تمامی اهالی روستا دچار نفرین شده اند و حالا در تلاش است تا این نفرین را باطل کند. بهای بلیط نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «آرش» نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی آرش اشاداد ساعت 17:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می شود. در این نمایش میلاد محمدی پور، نغمه طوسی، محمد صادقی، رعنا حسین دخت، عباس بابایی، زینب فرحزادی، امیر شریعت و امین جوادی بازی می کنند. در خلاصه نمایش آمده: و آرش کمان راست تر گرفت؛ کمان خمیده تر، خمیده تر، خمیده تر گشت. بهای بلیط نمایش 25000 تومان می باشد. 




نظرات کاربران