در حال بارگذاری ...
در پاسخ به درخواست هنرمندان؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر مهر کاشان تمدید شد

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در پاسخ به درخواست هنرمندان تئاتر، مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، با توجه به استقبال گروه های تئاتری و درخواست های مکرر هنرمندان برای تمدید مهلت فراخوان گفت که این زمان تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری تمدید شده است.
مرتضی والی زاده اظهار داشت:«چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان» از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است  که20الی 30آبان ماه امسال به میزبانی فرهنگ سرای مهر این سازمان برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: از گروه های  تئاتر و  نمایش  انتظار می رود با مطالعه دقیق فراخوان و در نظر گرفتن موضوعات جشنواره چهاردهم که به دو دسته موضوعات اجتماعی و شهروندی تقسیم شده و در فراخوان آمده است در این جشنواره شرکت کنند.
 والی زاده افزود: متقاضیان باید مدارک لازم جهت حضور در جشنواره را تا ۳۱ مردادماه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی کاشان- میدان شورا- بلوار شهیدان خاندایی- فرهنگ سرای مهر و شماره صندوق پستی 1311-87135 ارسال کرده و با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی Mehrfestival.ir درخواست خود را ثبت نموده و با دریافت کد رهگیری از وضعیت پذیرش آثار در این دوره از جشنواره اطلاع پیدا کنند.
شایان ذکر است ، اعلام نتایج بازخوانی متون و طرح های رسیده به جشنواره  15شهریور ماه امسال خواهد بود.
گفتنی است، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همکاری مرکز هنرهای نمایشی،"چهاردهمین
جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان"را در 4 بخش"صحنه ای"،"خیابانی- محیطی "برای اولین بار این
بخش به صورت رقابتی، "بین الملل" و بخش "کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی" 20 تا
30آبان ماه امسال در این شهر اجرا می کند.




نظرات کاربران