در حال بارگذاری ...
هم اکنون در مجموعه تئاتر شهر

برگزاری نشست رسانه‌ای جشنواره نمایش عروسکى با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران

به گزارش ایران تئاتر نشست رسانه‌ای هفدهمین جشنواره بین المللى نمایش عروسکى تهران-مبارک هم اکنون در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر در حال برگزاری است.

نشست خبری هفدهمین جشنواره بین المللى نمایش عروسکى از ساعت 11 امروز 23 مرداد 97 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر در حال برگزاری است.

این نشست با حضور مرضیه برومند دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللى نمایش عروسکى تهران-مبارک، سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر و محمد حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و مدیر روابط عمومی جشنواره ،مهدی حاجیان مدیر دبیرخانه جشنواره هاو جمع کثیری از خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها برگزار می شود.

مرضیه برومند دبیر این دوره در این مراسم اطلاعات نهایی در باره بخش های مختلف این جشنواره و  برنامه های جنبی پیش بینی شده در این رویداد را با نمایندگان رسانه های ارتباط جمعی در میان گذاشته است.  او همچنین از رسانه ها درخواست کرده تا «شادپیمایی» را که عنوان مراسم افتتاحیه این جشنواره است، به طور ویژه مورد توجه قرار دهند تا شاهد حضور حداکثری مخاطبان در این رویداد باشیم.  

بر اساس تازه ترین اطلاعات ارائه شده در هفدهمین دوره از این جشنواره بیش از 50 اثر در بخش های صحنه ای و محیطی جشنواره اجرا خواهد شد. همچنین در این دوره از جشنواره نمایش‌هایی از کشورهای فرانسه، هلند، کرواسی، افغانستان و تایوان اجرا خواهند داشت که از میان آنها کشور فرانسه با دو نمایش متفاوت از دو گروه نمایشی مختلف، حضور دارد.

هیات انتخاب نمایش‌های بخش صحنه‌ای پس از مشاهده و ارزیابی نمایش‌های متقاضی این بخش، 13 نمایش را در در گروه سنی بزرگسال و 8 نمایش را برای ارائه در  بخش کودک، نوجوان و خانواده معرفی کرده اند. همچنین 4 نمایش تحت عنوان میهمان در این جشنواره به ارائه اثر خواهند پرداخت.

گزارش کامل این نشست بزودی در ایران تئاتر منتشر خواهد شد .

هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک از یکم تا هفتم شهریور ماه 1397 در تهران برگزار می شود.

 

 




مطالب مرتبط

«مامان» به صحنه بازمی‌گردد

«مامان» به صحنه بازمی‌گردد

نمایش عروسکی «مامان» به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج محمودی دور دوم اجراهای خود را از 12 بهمن ماه در سالن تئاتر «هامون» آغاز می‌کند.

|

نظرات کاربران