در حال بارگذاری ...
با نویسندگی احمد مهرانفر

نمایش «ادیپ افغانی» به مولوی می رود

«ادیپ افغانی» به نویسندگی احمد مهرانفر از روز سه شنبه ۳۰ مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «ادیپ افغانی» به نویسندگی احمد مهرانفر و کارگردانی مجتبی جدی از روز سه شنبه 30 مرداد تا 20 شهریورماه در ساعت 18 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.
در نمایش «ادیپ افغانی» مجتبی پیرزاده و پریسا هاشم پور به ایفای نقش می پردازند.
همچنین قابل ذکر است احمد مهرانفر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی این نمایش را نیز برعهده دارد.
این نمایش درباره ی زنی ست که سه شب است خواب می بیند شوهرش او را می کشد، همسرش اما 15 سال است که خواب ندیده. او متوجه می شود آخرین خوابش که پانزده سال پیش دیده است، شباهت عجیبی با خواب های زن دارد...
گفتنی ست در این اثر، الهه فرازمند (مشاور کارگردانی)، ابوالفضل سلحشور (دستیار کارگردان) مجتبی جدی (طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه کارگردانی)، و سید محمد مساوات و وحید رزاقی (گرافیک) نیز  همکاری می کنند.
علاقمندان می توانند برای دیدن نمایش «ادیپ افغانی»که تا 20 شهریور ماه هر روز -به جز شنبه‌ها- ساعت 18 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌­ایم»

بیان تئاتری زیر نور سینمایی
نگاهی به نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌­ایم»

بیان تئاتری زیر نور سینمایی

علیرضا نراقی: نمایشنامه «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌­ایم»، نوشته مارتین کریمپ، نویسنده بریتانیایی که این روزها توسط مجتبی جدی در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه ...

|

به کارگردانی مجتبی جدی

«وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» به صحنه می‌آید
به کارگردانی مجتبی جدی

«وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» به صحنه می‌آید

مجتبی جدی نمایشنامه « وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» از مارتین کریمپ نویسنده بریتانیایی را برای نخستین بار در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد کرد.

|

نظرات کاربران