در حال بارگذاری ...
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری:

آثار و برکات حضور «آقای بازیگر» تا همیشه باقی خواهد ماند

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری طی پیامی درگذشت عزت‌الله انتظامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایران تئاتر، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با صدور پیامی، درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، «آقای بازیگر» تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران، را تسلیت گفت.
در متن پیام زارعی آمده است:
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند/ آیات 26 و 27 سوره الرحمن
در غم از دست دادن عزیزان، به سوگ نشستن، صبری می‌خواهد عظیم؛ حال آنکه آن عزیز، بزرگ‌مردی چون استاد عزت‌الله انتظامی از مفاخر هنری کشورمان باشد، این غم را افزون می‌کند و نه تنها نزدیکان و جامعه‌ هنری را، بلکه تمام مردم ایران را متأثر و اندوهگین می‌نماید. ایشان سالیان بسیار در کسوت استادی، شاگردان بسیاری را تربیت کردند و استعدادهای شگرفی از دل آثار و آموزه‌هایشان پا در عرصه هنر نهادند. امروز شاید او از میان ما رفته باشد، اما آثار و برکات حضور او در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون تا همیشه باقی خواهد ماند.
به نمایندگی از مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، بزرگ و فرهیخته‌ تئاتر و سینما، را به خانواده‌ محترم آن مرحوم، جامعه‌ هنری و مردم شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیز تازه‌ درگذشته، روحی آرام و غفران و رحمت الهی خواستارم.




مطالب مرتبط

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی مطرح کرد

کوروش زارعی: حوزه هنری از تئاتر استان‌ها حمایت مالی خواهد کرد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در دیدار با فعالان تئاتر بچه‌های مسجد و فعالان تئاتر حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری وعده داد که حوزه هنری در حد توان خود از هنرمندان استان‌های فعال در حوزه تئاتر حمایت خواهد کرد.

|

نظرات کاربران