در حال بارگذاری ...
به همت خانه فرهنگ و هنر مانا در جشنواره عروسکی

«خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» در خیابان سی تیر اجرا می شود

خانه فرهنگ و هنر مانا با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و به مناسبت هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی؛ خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان را از تاریخ ۳۰ مردادماه تا ۱۶ شهریور ،هر شب ساعت ۲۱ و ۲۲:۳۰ ، در خیابان سی تیر روبروی موزه ایران باستان برگزار ی کند.

به گزارش ایران تئاتر «خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» که توسط گروه نمایش عروسکی ساینا تولید شده، نوشته ی شهرزاد مبرهن است و سیاوش ستاری کارگردانی آن را به عهده دارد.
سایر عوامل این خیمه شب بازی عبارتند از:طراحی و ساخت عروسک: سیاوش ستاری و شهرزاد مبرهن،بازی‌دهندگان عروسک: شهرزاد مبرهن و ساینا ستاری،بازیگر: سیاوش ستاری،موسیقی:  محمد انشایی، علیرضا خوش اخلاق،تکنیک نمایش: نخی
در خلاصۀ این نمایش آمده است: در بارگاه سلیم خان به مناسبت عروسی پسرش فرخ خان جشنی برپاست.
ستاره اسکندری،«خانه فرهنگ و هنر مانا» را با هدف نگاهی دوباره به تئاترهای قدیمی و ملی ایرانیان راه‌اندازی کرده و دغدغه‌اش این است که خیمه‌شب‌بازی‌ها، پرده‌خوانی‌ها و نقالی‌ها و... که در فرهنگ اصیل ایرانی ریشه دارند جان تازه‌ای بگیرند.




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|

نظرات کاربران