در حال بارگذاری ...
علی نصیریان در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر رضوی

برگزاری جشنواره ها عامل مهمی در پرورش استعدادهای جوان است

هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن ابراز خشنودی از برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد، گفت: جشنواره تئاتر رضوی، یادآور خاطرات خوبم میان مردم میهمان نواز خراسان شمالی است و محبت مردم هنر دوست این استان فراموش شدنی نیست و از خاطرات این جشنواره ملی خرسندم.

هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبرگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری جشنواره در بجنورد، گفت: جشنواره تئاتر رضوی، یادآور خاطرات خوبم میان مردم میهمان نواز خراسان شمالی است و محبت مردم هنر دوست این استان فراموش شدنی نیست و از خاطرات این جشنواره ملی خرسندم.

علی نصیریان افزود: دو بار برای حضور در جشنواره تئاتر رضوی به بجنورد آمدم که با استقبال و میهمان نوازی مردم این خطه از کشورمان همراه بود.

وی ادامه داد: وی با تاکید بر تبلیغات مناسب در استقبال عموم مردم از جشنواره ها، خاطرنشان کرد: تبلیغات خوبی در طول برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد مشاهده می‌شد که لازمه برگزاری موفق یک برنامه است.

هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان اینکه فعالیت فعلی هنرمندان عرصه تئاتر خوب و رضایت بخش است، تاکیدکرد: برگزاری جشنواره های متعدد در بروز استعدادهای نو و درخشان بسیار موثر است.

وی یادآورشد: تمرکز زدایی از پایتخت کشور ، عامل مهمی در پرورش استعدادهای جدید است و برگزاری جشنواره ها حرکتی مثبت در همین راستا به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه هر اقدام فرهنگی و هنری که در تهران انجام شده باید به شهرستان ها تسری یابد، تصریح کرد: در این صورت رفت و آمد میان هنرمندان جدید و پیشکسوت و تبادل تجربه به خوبی انجام شده و شاهد اتفاقات نویی در عرصه هنر خواهیم بود.

نصیریان گفت: خوشحالم که در نقطه ای از کشورمان شاهد رویداد فرهنگی و هنری بزرگی با عنوان جشنواره تئاتر رضوی هستیم.

وی ادامه داد: مردم بجنورد با استقبال گسترده از تئاتر و اجراهای جشنواره به خوبی ثابت کرده اند که میزبانی شایسته ودر خور نام ثامن الحجج(ع) هستند.

وی با بیان اینکه باید فرصت و زمینه را برای فعالیت هنری جوانان فراهم آورد، تصریح کرد: هنر دریایی بی کران از تجربه است که برگزاری جشنواره ها به ایجاد رقابتی سالم و بروز استعدادهای جدید در زمینه های مختلف از جمله تئاتر کمک می کند.

 سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، ٧، ٨ و ٩ شهریورماه امسال در مجموعه تئاتر شهر مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی خبر داد

در دوره اخیر، شاهد حضور گروه‌های حرفه‌ای‌تر هستیم
دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی خبر داد

در دوره اخیر، شاهد حضور گروه‌های حرفه‌ای‌تر هستیم

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت علاوه بر افزایش تعداد طرح‌های رسیده به این بخش شاهد حضور گروه‌های حرفه‌ای‌تری نیز هستیم و استقبال و شور و حال ویژه‌ای در بخش‌های مختلف دیده می‌شود.

|

با حضور علی نصیریان و دیگر هنرمندان پیشکسوت

جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج برگزار شد
با حضور علی نصیریان و دیگر هنرمندان پیشکسوت

جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج برگزار شد

در جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج که با حضور علی نصیریان و جمعی دیگر از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، خریداری ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج، بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر و تصویب تشکیل بنیاد تئاتر ملی ایران مورد تاکید مجدد قرار گرفت.

|

نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه علی نصیریان

هنرمندی که هیچ کاری جز بازیگری نکرد
نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه علی نصیریان

هنرمندی که هیچ کاری جز بازیگری نکرد

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در آیین نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه‌اش که به میزبانی پردیس سینمایی ملت برگزار شد با بیان اینکه هیچ کار دیگری در عمرش به جز بازیگری انجام نداده‌ است، گفت تمام کارهایی که انجام دادم، دوست داشتم و جزو آرزوهایم بود و ...

|

گفت‌و‌گو با دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

نمایشنامه، مهم‌ترین عنصر انتقال مفاهیم در تئاتر است
گفت‌و‌گو با دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

نمایشنامه، مهم‌ترین عنصر انتقال مفاهیم در تئاتر است

مهدی سیم‌ریز، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، با اشاره به محتوامحور شدن این رویداد، نمایشنامه را مهم‌ترین عنصر انتقال مفاهیم در هنرهای نمایشی دانست که باد مورد توجه قرار بگیرد.

|

نظرات کاربران