در حال بارگذاری ...
در نوبت اول اجرای عمومی نمایش در تالار هنر

حمایت هنرمندان از اجرای نمایش «شاپرک‌ها در خیابان»

شماری از هنرمندان تئاتر و سینما از نمایش کودک و نوجوان «شاپرک‌ها در خیابان» که داستان کودکان کار را روایت می کند حمایت کردند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش کودک و نوجوان «شاپرک‌ها در خیابان» به کارگردانی ناصر آویژه و تهیه کنندگی امیر عباس تقی‌پور که نوبت اول اجرای عمومی خود را از ۱۱ شهریور ماه در تالار هنر آغاز کرد، طی هفته گذشته میزبان شماری از هنرمندان شاخص تئاتر، سینما و تلویزیون شد. 

رضا بابک، پوری بنایی، مهتاب کرامتی، عباس جهانگیریان، فریبا کوثری، مستانه مهاجر، سیروس همتی، منصور خلج، مهرداد نظام آبادی، حسن اسدی، علی یعقوب زاده، بیژن میرباقری و امیرحسین قهرایی از جمله هنرمندانی بودند که در این روزها به تماشای این نمایش نشستند. 

سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، و جمعی از مدیران روابط عمومی ارگان و نهادها از جمله بنیاد بیماری‌های نادر ایران و ماهنامه قلک از دیگر میهمانان ویژه این نمایش در هفته گذشته بودند.

همچنین تعداد دیگری از هنرمندان عرصه تئاتر از جمله سیروس همتی، امیرحسین قهرایی و محمد ساربان، نیز با انتشار ویدئوهایی حمایت خود را از این اثر اعلام کردند.

نمایش «شاپرک‌ها در خیابان» روایت زندگی کودکان کار است؛ کودکانی که هر روز در خرابه ای در حاشیه شهر دور هم جمع می‌شوند و آنجا برای دقایقی خستگی روزانه‌شان را رفع می‌کنند. یک روز اتفاقی عجیب باعث می‌شود تا آن‌ها آرزوهای خود را مرور کنند و به این ترتیب رویاهایشان در خرابه نقش می‌بندد. هر کدام از این رویاها زندگی سخت و تلخ این کودکان را به تصویر می‌کشد و در انتها ماجرایی عجیب باعث می‌شود تا رو‌یای‌شان شکل دیگری به خود بگیرد.

شایان ذکر است، با پایان یافتن دور اول اجرای عمومی، این نمایش از 5 مهر ماه اجراهای خود را از سر خواهد گرفت.

علاقه مندان می توانند برای رزرو و خرید بلیط های این نمایش به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

ناصر آویژه، سخنگوی شورای هنری تالار هنر:

تولیدات جدید و حضور پیشکسوتان در اولویت تالار هنر هستند
ناصر آویژه، سخنگوی شورای هنری تالار هنر:

تولیدات جدید و حضور پیشکسوتان در اولویت تالار هنر هستند

ناصر آویژه، سخنگوی شورای هنری تالار هنر می‌گوید اجراهای نمایشی که تولید جدید باشند و هنرمندان پیشکسوتی که سال‌ها در این عرصه کارکرده‌اند و سابقه کارگردانی بسیاری دارند، قطعاً در اولویت‌ اجرایی تالار هنر هستند.

|

نظرات کاربران