در حال بارگذاری ...
جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران در گفتگو با ایران تئاتر

هیات مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی همدان انتخاب شدند

هنرمندان تئاتر همدان روز گذشته با حضور در پای صندوق رای، اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان همدان را برای مدت دو سال انتخاب کردند.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: رای‌گیری برای انتخاب اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه همدان در متجمع شهیدآوینی شهر همدان برگزار شد که در این روز اعضاء 21 گروه ثبت شده نمایشی این استان با حضور پای صندوق رای، اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان همدان را از میان 7 کاندیدای حاضر انتخاب کردند.

مستخدمی در ادامه افزود: در این انتخابات در مجموع از 121 نفر واجد شرایط رای دادن، 81 نفر پای صندوق حاضر شده و آراء خود را به صندوق دیختند.

عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران همچنین اظهار کرد: در نهایت پس از شمارش آراء محسن پورقاسمی با 58 رای، محمود غفاری با 53 رای، کیانوش بهروزپور با 43 رای، فرهاد لباسی با 42 رای و مزدک مهیمنی با 42 رای به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره و همچنین سعید باغبانی با 40 رای و نوشین بیگلریان کسب 36 رای به عنوان اعضاء علی‌البدل انتخاب شدند.




نظرات کاربران