در حال بارگذاری ...
مدیرعامل خانه تئاتر در دیدار با اعضاء هیات مدیره کانون نمایشگران خیابانی

نمایشگران خیابانی می‌توانند در حوزه‌های مختلف اثربخشند

مدیرعامل خانه تئاتر در دیدار با اعضاء هیات مدیره کانون نمایشگران خیابانی گفت: نمایشگران خیابانی افرادی مستعد هستند که می‌توانند در حوزه‌های مختلف اثربخشی داشته باشند.

به گزارش ایران تئاتر، شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر ایران در این جلسه با تاکید بر ظرفیت‌های بالای تئاتر خیابانی برای آگاهی بخشی به شهروندان گفت: نمایشگران خیابانی افرادی مستعد هستند که می‌توانند در حوزه‌های مختلف اثربخشی داشته باشند.

او تلاش بیشتر هیات مدیره کانون برای استفاده بیشتر از ظرفیت نمایشگران خیابانی را خواستار شد و افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که انجمن‌های خانه تئاتر مستقل شوند، این استقلال می‌تواند در همه بخش‌ها از جمله آموزش تا درآمدزایی برای اعضا اتفاق بیفتد.

گیل‌آبادی به ساماندهی پرونده اعضاء که دارای اشکال هستند، تاکید کرد و در ادامه به کاهش تعرفه حق عضویت اعضاء و ایجاد تفاهم‌نامه خانه تئاتر با سازمان اجتماعی وزارت کشور اشاره کرد.

در این جلسه، اعضای هیات مدیره آمادگی خود را برای تهیه پروپوزال جهت اجرای اعضای کانون نمایشگران خیابانی در پهنه‌های فرهنگی پایتخت از جمله پهنه رودکی و تولید آثار با موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اعلام کردند و مقرر شد این طرح‌ها تهیه و به سازمان‌ها از جمله وزارت کشور ارائه گردد.

نبود حمایت برای استمرار برگزاری جشنواره درون صنفی کانون نمایشگران خیابانی و گلایه از عدم انتخاب داوران جشنواره‌های تئاتر خیابانی از بین اعضا، برخی از موضوعاتی بود که در این جلسه اعلام شد.   

در این نشست مرتضی وکیلیان، شهاب راحله، ژاله کاظمی، حمیدرضا نوری و ابوذر چهل امیرانی حضور داشتند.




مطالب مرتبط

دبیر شب عکس تئاتر مطرح کرد

فعالیت تئاتر خصوصی مدیون عکس و عکاسان تئاتر است
دبیر شب عکس تئاتر مطرح کرد

فعالیت تئاتر خصوصی مدیون عکس و عکاسان تئاتر است

ابراهیم حسینی، دبیر شب عکس تئاتر در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد هنری گفت تئاتر خصوصی بخش اصلی فعالیت خود را مدیون عکس و عکاسان تئاتر است. همچنین در این مراسم از نمایش و اهدای 30 عکس حمید جبلی، نویسنده، بازیگر و عکاس تئاتر به آرشیو انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران خبر داده شد.

|

نظرات کاربران