در حال بارگذاری ...

اطلاعیه گروه تئاتر عروسکی آران در خصوص فراخوان استعدادیابی «اُپرای عشق»

گروه تئاتر عروسکی آران در خصوص فراخوان استعدادیابی «اُپرای عشق» و اعلام نتایج پذیرفته شدگان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایران تئاتر، روابط عمومی گروه تئاتر عروسکی آران با سرپرستی بهروز غریب‌پور در پی انتشار فراخوان استعدادیابی و استقبال پُر شور خوانندگان در خصوص اعلام نتایج پذیرفته شدگان برای حضور در «اُپرای عروسکی عشق» اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

ضمن تشکر از عزیزان هنرمندی که فایلهای صوتی خود را برای حضور در «اُپرای عروسکی عشق» براساس داستان شیخ صنعان و دختر ترسا ارسال کرده‌اند، به آگاهی می‌رساند که از میان دهها خواننده مستعد و ارزشمند کسانی انتخاب شده‌اند که صدایشان مناسب نقشهای اُپرا بوده‌اند و کنار گذاشتن تعداد زیادی از این هنرمندان صرفا بدلیل عدم تناسب صدایشان با نقش‌ها بوده و لذا از نظر کارگردان و آهنگساز اُپرا کسی مردود نشده و فایل‌های صوتی آنها برای استفاده در سایر آثار موجود و قابل استفاده خواهند بود.

طبعا آقای شورا کریمی، آهنگساز «اپرای عشق» با افراد انتخاب شده مستقیما تماس گرفته و پس از اتمام ضبط موسیقی و کلام، اسامی آنها در رسانهها و پس از آن در بروشور اثر منعکس خواهد شد.

روابط عمومی گروه تئاتر عروسکی آران ضمن تشکر ازاستقبال شورانگیز خوانندگان پرشماری که دعوت ما را پذیرفته اند از سایر هنرمندان تقاضا می‌کند که از ارسال فایل صوتی خودداری فرمایند.

گفتنی است، «اُپرای عشق» آخرین اثری‌ست که بهروز غریب‌پور در راستای بازشناسی بزرگان و قلل اندیشه و ادبیات ایرانزمین نوشته و همچون آثار پیشین، موسیقی آن بر اساس دستگاهها و ردیف‌های آوازی ایرانی برای تحقق هدف غائی وی و خلق اپرای ملی است و جای خوشوقتی است که هم مخاطبان از این حرکت فرهنگی استقبال کرده و هم هنرمندان عرصهی موسیقی به اپرای ملی روی آورده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران