در حال بارگذاری ...

تعطیلی دو هفته‌ای «عصری با نمایش» در دهه اول محرم

جلسات نمایشنامه‌خوانی «عصری با نمایش» به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، برنامه «عصری با نمایش» که روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود، در دو هفته پیش رو به دلیل همزمان شدن با ایام سوگواری دهه اول ماه محرم برگزار نمی‌شود.
این برنامه بعد از سپری شدن دهه اول ماه محرم، روال عادی خود را از سر خواهد گرفت و جلسات بعدی آن روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6  مهر ماه برگزار خواهد شد که جزییات آن در خبرهای بعدی اعلام می‌شود.
دوره جدید برنامه «عصری با نمایش» با مدیریت آرش آبسالان و علی صلاحی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته راس ساعت 15 در تماشاخانه مهرگان برگزار می‌شود.
نخستین دوره این برنامه با مدیریت آرش آبسالان و علی صلاحی اوایل دهه هشتاد و با هدف گسترش فضاهای حرفه‌ای تئاتر، شناسایی نمایشنامه‌های تازه و معرفی نمایشنامه‌های پیشین به نسل‌ جدید هنرمندان و مخاطبان تئاتر در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شد و حال بعد از16 سال این برنامه بار دیگر احیا شده است و دوره جدید آن در تماشاخانه «مهرگان» واقع در خیابان خارک برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران