در حال بارگذاری ...
با حضور 17 گروه نمایشی

پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پانیذ به خط پایان رسید

پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پانیذ با برگزاری مراسم اختتامیه تقدیر از فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر، روز یکشنبه 18شهریورماه مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پانیذ با حضور علیرضا صدرالدینی مدیرکل دفتر مطالعات سینمایی، بهاره رمزی نماینده دفتر توسعه فناوری سینمایی، مهدی احمدوند مدیر آموزش دفتر مطالعات سینمایی و پانته‌آ خاموشی مدیر پژوهش دفتر مطالعات سینمایی و جمعی از هنرمندان تئاتر در پردیس تئاتر شهرزاد به کار خود پایان داد.

در این رویداد تئاتری که طی سه روز و در سه بخش نوجوان، جوان و کودک برگزار شد، 17 گروه به هنرنمایی پرداختند که اکثر این آثار با استقبال و تشویق حاضران مواجه گردید.

برگزارکننده این دوره از جشنواره به مانند دوره‌های قبل، آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ با مدیریت رکسانا خلوتی بود. مهرناز اصفهانی مدیریت بخش اجرایی را برعهده داشت و ملیکا رضی، مشاور و ناظر کیفی جشنواره بود. همچنین محمدرضا غریب‌زاده به عنوان دبیر جشنواره و فریبا متخصص، صدرالدین حجازی و رحیم نوروزی نیز داوری آثار را برعهده داشتند.

بر اساس این گزارش، صدرالدین حجازی با بیان اینکه هنرمندان کودک و نوجوان به خوبی توانستند به ایفای نقش بپردازند، گفت: این نشان از پتانسیل بالای آنها در بازی دارد که البته شکوفایی هرچه بیشتر این استعدادها، نیازمند پرورش جدی‌تر توسط مربیان آگاه و توانمند است.

فریبا متخصص نیز ضمن اذعان به نمایش‌ زیبای بچه‌ها به این موضوع اشاره کرد که در این جشنواره برنده و بازنده معنایی ندارد و همه گروه‌ها به خاطر تلاشی که داشتند، برنده هستند.

رحیم نوروزی هم خطاب به والدین هنرجویان پانیذ از آنان خواست که در وهله اول به افزایش قدرت و مهارت فرزندانشان در بیان و رفتار اجتماعی توجه کنند و در وهله بعد به ورود آنان به دنیای حرفه‌ای بازیگری.

در پایان هر سه داور از پدران و مادران حاضر در مراسم به‌ خاطر حمایت از فرزندانشان برای رشد در عرصه هنر، قدردانی کردند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران