در حال بارگذاری ...
  • امروز جمعه 23 شهریورماه در تالار حافظ

    اجرای نمایش «همه دختران امیر کبیر» ویژه هنرمندان و اهالی فرهنگ

    نمایش «همه دختران امیر کبیر» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی روی جمعه ۲۳ شهریورماه جاری ویژه هنرمندان و اهالی فرهنگ روی صحنه می‌رود.

    به گزارش ایران تئاتر، نمایش  «همه دختران امیر کبیر» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی» که اجرای خود را از روز 11 شهریورماه جاری در تالار حافظ آغاز کرده، روز جمعه 23 شهریورماه ویژه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر اجرا می‌شود.

    نمایش «همه دختران امیر کبیر» با بازی یلدا قشقایی، سیاوش خادم حسینی، نانت تومه، مهلادریایی و کرامت رودساز، روایتی متفاوت و دراماتیک از دختران محصلی‌ست که به همراه معلم خود در سال‌های دفاع مقدس به اسارت نیروهای بعثی درمی‌آیند و...

    لازم به یادآوری است، نمایش «همه دختران امیر کبیر» تا روز 27 شهریورماه جاری هر روز ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه روی صحنه می‌رود.




    مطالب مرتبط

    گفت‌وگوی ایران تئاتر با سیدعلی تدین صدوقی کارگردان نمایش «همه دختران امیرکبیر»

هرگز شرح فراق با تو نگویم مام وطن که جان و تنی
    گفت‌وگوی ایران تئاتر با سیدعلی تدین صدوقی کارگردان نمایش «همه دختران امیرکبیر»

    هرگز شرح فراق با تو نگویم مام وطن که جان و تنی

    ایران تئاتر: میهن، کشور، مملکت از جمله عنوان‌هایی هستند که هر یک از افراد آن بیشتر از جانشان به آن افتخار می‌کنند. عنوانی که در خود تعریفی ژرف از هویت، مقاومت، فداکاری و... را معنا می‌کند. حال کشورمان ایران از این قاعده برای هیچ یک از ما که خاک اجدادی‌مان را ارج می‌نهیم مستثنا ...

    |

    نگاهی به نمایش «همه دختران امیرکبیر» به کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی

ماراتن استقامت برای استواری مام وطن تعریف یک ضرورت غریزی است
    نگاهی به نمایش «همه دختران امیرکبیر» به کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی

    ماراتن استقامت برای استواری مام وطن تعریف یک ضرورت غریزی است

    ایران تئاتر، کیارش وفایی: جهان با تمام داشته‌هایش برای هر یک از آدم‌های روی کره زمین معنای مختص به خود دارد که در پاره‌ای از مواقع هدفی جمعی تلقی می‌شود که این داشته گاهی به کشوری خاتمه پیدا می‌کند. خواسته‌ای که در آن ماحصل تمام بودن‌ها و افتخارها خلاصه می‌شود. کنشی که در ...

    |

    نقدی بر نمایش موی خرس سیاه زخمی

علیه فراموشی یا تاریخ تحلیلی یک سایکودلیک
    نقدی بر نمایش موی خرس سیاه زخمی

    علیه فراموشی یا تاریخ تحلیلی یک سایکودلیک

    ایران تئاتر- احمد عظیمی: اثر با یک نبش قبر(باز شدن تابوت) آغاز می شود و این عمل می تواند به نوعی یادآوری و زنده کردن تاریخ تعبییر شود. تاریخ در اینجا با "بود" معنا پیدا می کند این آغازی است بر واکاوی زندگی او در ادامه نمایش.

    |

    بازیگر نمایش اوبو بیان کرد؛

در پیِ به چالش کشیدن ذهن مخاطبیم
    بازیگر نمایش اوبو بیان کرد؛

    در پیِ به چالش کشیدن ذهن مخاطبیم

    ایران تئاتر:به دنبال آن بودیم که بتوانیم تمام پیش فرض های ذهنی مخاطب را به چالش بکشیم و بنا به همین دلیل از عناصر متضاد در اثر استفاده شده است ، چیزی که در این نمایش قابل تأمل و توجه است ، این است که هر مخاطب می تواند با توجه به تجربه ی زیستی ی شخصی خودش خوانش متفاوتی از دیگران ...

    |

    نظرات کاربران