در حال بارگذاری ...
به همراه رونمایی از سه کتاب جدید

نکوداشت داریوش ارجمند در خانه هنرمندان ایران

مراسم نکوداشت داریوش ارجمند به همراه رونمایی از کتاب او با عنوان «شنیدم گوسفندی را بزرگی» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، مراسم نکوداشت داریوش ارجمند که با همکاری خانه هنرمندان ایران و نشر «فاصله» روز جمعه ۲۳ شهریورماه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این مراسم  سه کتاب به نام‌های «شنیدم گوسفندی را بزرگی» نوشته داریوش ارجمند، «دیدار با پروفسور داتی» نوشته محسن سراجی و« تله موش» نوشته سارا عابدی نیز رونمایی خواهند شد.

کتاب «شنیدم گوسفندی را بزرگی» نوشته داریوش ارجمند نخستین فیلمنامه منتشر شده این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که در ۱۰۴ صفحه و قیمت ۱۰ هزار تومان از سوی نشر فاصله منتشر شده است. عنوان این کتاب برگرفته از یک مصراع از شعر سعدی است.

داریوش ارجمند متولد سال ۱۳۲۳ در مشهد، تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی سپری کرد. سپس برای ادامه تحصیل عازم پاریس شد. او در پاریس مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. او تاکنون در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی بازی کرده است که از میان آنها می‌توان به «سگ‌کشی»، «آدم برفی»، «ناصرالدین‌شاه آکتور سینما» و «ناخدا خورشید» اشاره کرد.

گفتنی است، مراسم نکوداشت داریوش ارجمند به همراه رونمایی از سه کتاب جمعه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۹ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران