در حال بارگذاری ...
الهه شه پرست در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر بیان کرد

در نمایش دعوت نقش یک دختر درون گرا را بازی می کنم

ایران‌تئاتر: الهه شه پرست بازیگر پرکار و موفق تئاتر، فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است و در سال های اخیر با کارگردان های تئاتری نظیر پیام لاریان، شکوفه ماسوری و حسین کیانی فرصت همکاری داشته است و در زمینه دستیار کارگردانی ، عروسک گردانی و صدا گذاری انیمیشن نیز فعالیت دارد.

شه پرست بازی در نمایش‌های تفنگ میرزا رضا بر دیوار است و در پرده‌ی سوم شلیک می‌کند، گور به گور، شیش و بش، ناسور، خشم اژدها، دو روی روایت نادری،  وو،  بالاخره این زندگی مال کیه،  بالستیک زخم، تیم شنا، مضحکه‌ی دزدها و سرآشپز پیشنهاد می‌کند را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

الهه شه پرست در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت‌های جدید تئاتری خود گفت: چند گزینه برای بازی به من پیشنهاد شده است که مشغول بررسی آنها هستم؛ اما حضورم در نمایش دعوت به کارگردانی پیمان میناوند روند جدی تری دارد. البته نام نمایش موقتی است و ممکن است تغییر پیدا کند.

وی در باره مضمون نمایش متذکر شد: متن این نمایش را علیرضا معروفی نوشته است و کار یک درام اجتماعی خانوادگی است.

شه پرست در باره نقشش عنوان کرد: در این نمایش نقش دختر جوانی را بازی می کنم که درون گرا، آرام و مودی است. در گذشته کمتر این نوع نقش ها را بازی کرده بودم و بیشتر نقش دختران فعال و اکتیو را بازی می کردم. این دختر خانه دار است و همراه سایر اعضا خانواده در یک مهمانی حضور پیدا می کند و اتفافاتی در این میهمانی رخ می دهد که برای همه چالش زا است.

این بازیگر در باره مکان اجرای نمایش عنوان کرد: کارگردان نمایش با چند سالن برای اجرا گفت وگوهایی داشته است و به احتمال زیاد نمایش در سالن مهرگان اجرا خواهد شد.

 

 

 




مطالب مرتبط

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

«نوزده، نود و نه» در تالارچهارسو روی صحنه می‌رود

 نمایش «نوزده، نود و نه»، به کارگردانی ایوب آقاخانی و تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با موضوع ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران