در حال بارگذاری ...

پرىناز ایزدیار «فانتین» موزیکال «بینوایان» شد

پرىناز ایزدیار به جمع بازیگران موزیکال «بینوایان» پیوست.

به گزارش ایران تئاتر، پریناز ایزدیار در جدیدترین تجربه تئاتری خود به موزیکال «بینوایان» به کارگردانى حسین پارسایى پیوست. 

بنابر این گزارش،  پس از قطعی شدن حضور بازیگران شناخته شده‌ای همچون؛ پارسا پیروفر برای بازی در نقش «ژان والژان»، سحر دولتشاهی برای بازی در نقش «مادام تناردیه»، اشکان خطیبی برای بازی در نقش «ماریوس» و نوید محمدزاده برای بازی در نقش «بازرس ژاور» و حضور هوتن شکیبا برای بازی در نقش «موسیو تناردیه»، نقش آفرینی پریناز ایزدیار برای بازی در نقش «فانتین» هم قطعی شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایش موزیکال «بینوایان» که این روزها در مرحله پیش‌تولید و آماده‌سازی قرار دارد، از روز 20 آبان ماه سالجاری اجرای خود را در تالار ۲۵۰۰ نفره‌ی «تهران رویال‌هال» هتل اسپیناس‌پالاس که یکی از بهترین سالن‌های کشور از نظر امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری است، آغاز می‌کند.

لازم به یادآوری است، در این اثر نمایشی سیامک احصایی به عنوان طراح صحنه، سارا اسکندری به عنوان طراح چهره‌پردازی، شیما میرحمیدی به عنوان طراح لباس و آکسسوار، علی براتی به عنوان طراح حرکت، مرتضی نجفی به عنوان طراح نور و بامداد افشار به عنوان طراح صدا با حسین پارسایی در نمایش موزیکال «بینوایان» همکاری می‌کنند.

همچنین هاسمیک کاراپتیان به عنوان سرپرست بخش آوازی، فراز اسکندری ویدیو دیزاینر، کوروش دالوند کامپیوتر گرافیک، امیرکاوه آهنین‌جان و سعید داخ نیز به عنوان مشاوران اجرا در موزیکال «بینوایان» حضور دارند.

لازم به ذکر است نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و رهبرى بردیا کیارس از ٢٠ آبان ماه در تهران رویال هال به روى صحنه میرود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر

میثم احمدی: تئاتر نیازمند تعریف مشخصی از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده است
گفت‌وگو با تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر

میثم احمدی: تئاتر نیازمند تعریف مشخصی از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده است

میثم احمدی، تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر با تأکید بر لزوم تعریف مشخص از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده در تئاتر گفت تمامی سازمان‌ها باید روی آثار مدرن، به‌روز و روشنفکرانه با اولویت آثار ایرانی به‌منظور توسعه فرهنگ ایرانی و گسترش آن سرمایه‌گذاری کنند.

|

نظرات کاربران