در حال بارگذاری ...
در مؤسسه پژوهشی  تاریخ ادبیات کودکان

دوره کارگاهی تئاتر پداگوژیک برگزار می‌شود

دوره کارگاهی «تئاتر پداگوژیک» ویژه مربیان، آموزگاران، کتابداران، کارورزان آموزشی، هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر تئاتر برگزار می‌شود.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان دوره کارگاهی «تئاتر پداگوژیک» را مهرماه ۱۳۹۷ ویژه مربیان، آموزگاران، کتابداران، کارورزان آموزشی، هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر تئاتر برگزار می‌کند. «درآمدی بر تئاتر پداگوژیک: پیشینه، تعاریف، گونه‌ها و کارکردها»، «نقش بازی‌های نمایشی در فرآیند تئاتر پداگوژیک»، «نمایش خلاق: تئاتر پداگوژیک و کنش جمعی» و «پداگوژی، تئاتر شورایی و الگوی بوآل-فریره» از سرفصل‌های اصلی این دوره کارگاهی‌ هستند.

آموزش‌گر و تسهیل‌گر این کارگاه «علی مرتضوی فومنی»، پژوهشگر گروه مطالعات آموزشی انجمن مطالعات فرهنگی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو مرکز ملی اسیتژ (مرکز نمایندگی اسیتژ فرانسه)، عضو پیوسته کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر، عضو انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر و از اعضای شورای کتاب کودک است.

این دوره کارگاهی ۱۲، ۱۳، ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ در چهار روز (پنجشنبه و جمعه) از ساعت ۹ تا ۱۴ در تهران، مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، برگزار می‌شود و در پایان این دوره، گواهی حضور در کارگاه به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره کارگاهی می‌توانند به سایت مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان(ketabak.org) مراجعه کنند یا با شماره ۹۱۹۸۷۱۰۳۶۴. تماس بگیرند. 




نظرات کاربران