در حال بارگذاری ...
شهرام گیل آبادی در هم اندیشی با فعالان رسانه‌ای:

می‌خواهیم به یک برنامه عملیاتی برسیم

دومین هم اندیشی شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه تئاتر، صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه در عمارت خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر در این جلسه که دکتر سلطانی فر، متخصص برنامه‌ریزی استراتژیک نیز در آن حضور داشت، فعالان رسانه‌ای حوزه تئاتر دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در ارتباط با خانه تئاتر، با شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر مطرح کردند.
‎شهرام گیل آبادی دلیل اصلی هم اندیشی با خبرنگاران را دید عمیق آنها نسبت به مسائل عنوان کرد و گفت: نکاتی که از این جلسات برداشته می‌شود در برنامه‌ای استراتژیک که یک تیم حرفه‌ای در حال تدوین آن هستند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
‎مدیرعامل خانه تئاتر بر لزوم داشتن برنامه راهبردی  تاکید کرد و افزود: همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک برنامه‌ی نسبی بهتر از نداشتن برنامه است و سعی ما بر این است که به یک برنامه عملیاتی برسیم و نظرات شما در جهت تقویت آن برنامه است.
‎او ادامه داد: تمامی نظراتی که در این جلسات و جلسه با گروههای دیگر گفته می‌شود ثبت ،داده کاوی و داده پردازی و مقوله بندی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از اولین هم‌اندیشی با خبرنگاران نیز بیش از 170 نکته برداشته شد که از آنها ده مولفه اساسی استخراج و در برنامه‌ی پیش رو مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در آینده شاهد آن خواهید بود.
‎سپس حاضرین به طرح موضوعات و دیدگاه‌های خود پرداختند که نکاتی همچون لزوم برگزاری نشست رسانه ای، اصلاح قرارداد تیپ، اطلاع رسانی و شفاف سازی آنچه که در خانه تئاتر اتفاق می‌افتد و اعتماد سازی در بین اعضاء، داشتن آمار و اطلاعات دقیق تئاتری، توانمند سازی و مشروعیت بخشیدن و تقویت خانه تئاتر، شناخت و شناسایی وضعیت تئاتر، استفاده از رسانه‌ها وپیگیری آنها تا حصول نتیجه  خواسته‌های جامعه تئاتر، تشکیل انجمن تبلیغات و روابط عمومی‌ خانه تئاتر، بازنویسی اساسنامه، واکنش به قیمت‌های نامتعارف بلیط بعضی از نمایش‌ها، استقلال مالی خانه تئاتر و داشتن طرح‌های درآمد‌زا و نیز واکنش به تعطیل شدن تماشاخانه‌ها، از اهم نظرات و پیشنهادات خبرنگاران و فعالان رسانه به مدیر عامل خانه تئاتر بود.

 




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»
انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، پنجمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی» برگزار می‌کند.

|

با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد
با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد

بیش از دو سال از درگذشت صادق صفایی، هنرمند تئاتر و سینما و مدرس دانشگاه می‌گذرد و روز گذشته، هم‌زمان با سالروز تولد او، کتابخانه شخصی‌اش به خانه تئاتر اهدا شد.

|

نظرات کاربران