در حال بارگذاری ...
توسط هنرمندان اردبیلی صورت گرفت

درخشش نمایش «تو را از من گرفتی» در قزاقستان

نمایش«تو را از من گرفتی» کار هنرمندان تئاتر استان اردبیل، عنوان بهترین نمایش جشنواره بین المللی تئاتر اکتائو قزاقستان را کسب کرد.

به گزارش ایران تئاتر از اردبیل، نمایش «تو را از من گرفتی» به نویسندگی و کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل عنوان بهترین نمایش دومین جشنواره بین المللی تئاتر اکتائو قزاقستان را کسب کرد. نمایش«تورا از من گرفتی» با بازی سایه عباس پور، صادق مولایی و اکبر صادقی در دومین جشنواره بین المللی تئاتر آکتائو قزاقستان ویژه نورماخان زانتورین  در ٢٢ شهریور ماه به روی صحنه رفت.

این نمایش جایزه بهترین اثر به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را از دومین جشنواره بین المللی تئاتر آکتائو قزاقستان به دست آورد. «نمایش تورا از من گرفتی» کاری از گروه تئاتر باربد بیله سوار با همکاری گروه تئاتر فروغ اردبیل است. محمدرضا عرفانی آهنگساز، یاشار هاشمی نوازنده، فیاض بهرام دستیار کارگردان و شلاله قدسی به عنوان مدیر گروه در این نمایش حضور داشتند.  این جشنواره با حضور نمایش هایی از کشورهای ایران ، روسیه ، آذربایجان، ترکمنستان، تاتارستان و سه نمایش از کشور قزاقستان ،از 13 سپتامبر الی 16 سپتامبر در شهر آکتائو قزاقستان برگزار شد. 




نظرات کاربران