در حال بارگذاری ...

«سیم و سُرمه» به تئاتر شهر می‌رود

«سیم و سرمه» به کارگردانی روزبه حسینی به تئاتر شهر می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر روزبه حسینی، نویسنده، طراح، کارگردان، پژوهشگر و مدرس تئاتر، شش سال پس از اجرای نمایش «سه مرثیه‌هذیان»، با اجرای نمایش «سیم و سرمه» به تئاتر شهر می‌آید.
«سیم و سرمه» کاری از گروه فیلم و تئاتر وَ ناگهان است که روزبه حسینی، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، لباس و نور نمایش را خود بر عهده دارد. بازیگران نمایش «سیم و سرمه» سیما شُکری و میثم غنی‌زاده و آرش فصیح مدیرتولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نمایش هستند. اجرای زنده‌ی موسیقیِ خاص این نمایش را که غزل، ترانه‌ها و ملودیِ قطعات آن نوشته‌ی خود نویسنده‌ی نمایش است، توسط آروین نیک (گیتار و هارمونیکا) و آریا قاسمی (خواننده) از گروه تهران الف، کیمیا صرافی نوازنده‌ی کاخن و هم‌خوان و شیوا احمدی‌سپهر، خواننده‌ی همراه و نوازنده‌ی عود (از گروه خورشید و ماه‌ِ استاد درخشانی) به‌صورت زنده اجرا می‌شوند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از گروه کارگردانی: زهرا سلطانی. نسترن طاها / منشی صحنه: نسترن خدادوست/ گرافیک و طراحی اقلام تبلیغاتی: پانته‌آ قاسمی/ تیزر: علی ضیاسعیدی/ عکاسان: رسول نورمحمدزاده. محمد گل‌محمدی. ضیا صفویان/ تبلیغات مجازی: نسترن خدادوست و مشاوران رسانه‌: رضا آشفته. بهزاد مرتضوی؛ و جواد عاطفه هستند.
لازم به تأکید است که نمایش «سیم و سُرمه» از 8 تا 20 مهرماه، هر روز در دو نوبت در ساعت‌های 18 و 20 به مدت پنجاه دقیقه در سالن سایه‌ی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران