در حال بارگذاری ...
رئیس برج آزادی خبرداد:

افزایش فعالیت برج آزادی در حوزه نمایش

نعمت اله پایان رئیس برج آزادی با اشاره به انتقادهایی که به کم کاری این مجموعه در حوزه نمایش شده گفت: با حمایت بنیاد رودکی و دعوت از هنرمندان در ماه‌های مهر و آبان فضا را برای اجرای نمایش فراهم کردیم.

به گزارش ایران تئاتر نعمت اله پایان رئیس برج آزادی با بیان این نکته که هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است گفت: دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند. همانگونه که بار دیگر و در روزهای گذشته شاهد دفاع جوانمردانه سربازان دلیرمان در حادثه تروریستی اهواز بودیم.
ما نیز در برج آزادی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با برپایی نمایشگاه و ورک شاپ عکس، نقاشی و نقاشیخط و با دعوت از هنرمندان یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.
رئیس مجموعه برج آزادی در ادامه با اشاره به انتقادهایی که به کم کاری این مجموعه در حوزه نمایش شده بود ادامه داد: برج آزادی وابسته به بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و از همین رو به هنرمندان عزیزمان تعلق دارد. ما هم به عنوان متولی این مجموعه و سالن های تابعه آن از انتقاد ها استقبال کرده و تلاش می کنیم تا بیشتر به جامعه هنری خدمت کنیم. در همین راستا با حمایت بنیاد رودکی و دعوت از هنرمندان این حوزه در ماه‌های مهر و آبان که مصادف با ماه‌های محرم و صفر است و به طبع آن برگزاری کنسرت امکان پذیر نیست، فضا را برای اجرای نمایش فراهم کردیم.
پایان افزود: نمایش دمی در بازار هیزم فروشان به نویسندگی و کارگردانی محمد طهماسب پور، تهمینه در هفت خوان رستم به نویسندگی کیاوش زارع طلب و کارگردانی محمد رئیسی و نمایش بچه گرگ ها به نویسندگی نشمینه نوروزی و کارگردانی نرگس هاشم پور، نمایش هایی هستند که قرار است در برج آزادی روی صحنه بروند. در کل ما برای ایام مختلف سال و مناسبت های گوناگون برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم پویایی مجموعه را افزایش دهیم.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

اجرای نمایش «شور تماشایی من» در برج آزادی

نمایش «شور تماشایی من» که دربرگیرنده آیین‌های سنتی و فولکلوریک مناطق مختلف ایران است، با حضور 50 بانوی اجراگر و پنج گروه حرکتی، در سالن اصلی برج آزادی اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران