در حال بارگذاری ...
جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران در گفتگو با ایران تئاتر

هیات مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی اصفهان انتخاب شدند

هنرمندان تئاتر اصفهان با حضور در پای صندوق رای، اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان اصفهان را برای مدت دو سال انتخاب کردند.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: رای‌گیری برای انتخاب اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه اصفهان در آمفی تئاتر هنرهای زیبای شهر اصفهان برگزار شد که در این روز اعضاء 43 گروه ثبت شده نمایشی این استان با حضور پای صندوق رای، اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان اصفهان را از میان 13 کاندیدای حاضر انتخاب کردند.

مستخدمی در ادامه افزود: در این انتخابات که دور دوم رای گیری بود در مجموع 249 نفر واجد شرایط رای دادن، 70 نفر پای صندوق حاضر شده و آراء خود را به صندوق ریختند.

عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران همچنین اظهار کرد: در نهایت پس از شمارش آراء پیمان کریمی با 43 رای، احسان جانمی با 39 رای، محمد ترابی با 38 رای، امید نیاز با 28 رای و هادی عسگری با 26 رای به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره و همچنین هوشنگ جمشیدیان و احمد شاهین‌فر نیز به‌عنوان اعضاء علی‌البدل انتخاب شدند.




نظرات کاربران