در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل استان

عبید رستمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان شد

عبید رستمی هنرمند شناخته شده تئاتر کردستان به عنوان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان منصوب  شد.

به گزارش ایران تئاتر، با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبید رستمی از هنرمندان نام آشنای تئاتر کردستان، به عنوان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای عبید رستمی

عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف، مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد. با عنایت به تعهد، تخصص، توانمندی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون فرهنگی  و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند منان و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و همکاری اصحاب فرهنگ و رسانه، شاهد برنامه ریزی و اقدامات اثر بخش شما در حوزه فرهنگ و رسانه باشیم.

جلال قلعه شاخانی/ مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان

گفتنی است عبید رستمی کارشناس مدیریت فرهنگی بوده و از سال 68 به عنوان نویسنده،بازیگر و کارگردان تئاتر فعالیت مستمر داشته و از سال 85  نیز رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان می‌باشد. رستمی علاوه بر جشنواره های مختلف استانی؛منطقه ای و سراسری،بیش از ده دوره در جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر حضور داشته و جایزه ویژه هیئت داوران فحر را نیز به خاطر نمایش «گیهانی به بلندای البرز» دریافت نموده است. او همچنین در بسیاری از جشنواره‌های استانی،منطقه ای و سراسری نیز به عنوان بازخوان،بازبین و داور حضور فعال داشته وعضو شورای صدور پروانه ی نمایش کردستان می باشد.




نظرات کاربران