در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره اعلام کرد

هجده اثر به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال هیجده اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره خبرداد.

به گزارش ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، سید مجید پرهیز دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر گفت: پس از بررسی توانمندیهای هنرمندان تئاتر استان از مجموع 32 اثر متقاضی شرکت در سی‌امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، هجده اثر موفق به آماده سازی و اجرای عمومی نمایش خود شده و مدارک کامل را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

سید مجید پرهیز افزود: از مجموع آثار رسیده؛ یاسوج با 6 اثر، شهرستان کهگیلویه با 4 اثر، شهرستان لنده با 3 اثر و شهرستان گچساران با 5 اثر در سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

سید مجید پرهیز گفت: 18 اثر متقاضی تا پایان مهرماه 97 اجراهای عمومی خود را انجام داده و از دوم تا ششم آبان توسط هیئت انتخاب به صورت زنده داوری خواهند شد و هفتم آبانماه برگزیده ها جهت حضور در جشنواره مشخص می‌شوند.

دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاریخ برگزاری جشنواره  را بیست و هفتم تا سی‌ام آبانماه اعلام کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی‌حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی‌حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی‌حسین، عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در مورد معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، ...

|

نظرات کاربران