در حال بارگذاری ...
  • برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر

    بلیت فروشی «نام‌بُرده» از پنجشنبه آغاز می‌شود

    «نام‌بُرده» کاری از علی‌اصغر دشتی با حضور آتیلا پسیانی، نگار جواهریان، پانته آ پناهی‌ها، علی باقری، اصغر پیران، ایلناز شعبانی و حمید حبیبی‌فر در تماشاخانه ایرانشهر به روی‌ صحنه می‌رود.

    به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی پروژه «نام‌بُرده» دیگر عومل این پروژه عبارتند از: کیوان سررشته (نمایشنامه‌نویس)، فرشاد فزونی (طراحی صدا و موسیقی)، شیما میرحمیدی (طراح صحنه و لباس)، صبا کسمایی (طراح نور)، فراز اسکندری (طراح ویدیو)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، فرهاد فزونی (طراح گرافیک)، مصطفی شب‌خوان (طراح حرکت)، رها جهانشاهی (مدیرتولید)، شکوفه طاهری و وحید رهجو (گروه کارگردانی)، ‌صدف عمویی (منشی صحنه)، مریم دیهول (عکس و تیزر)، عسل عباسیان (مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) و امیر قالیچی (تبلیغات مجازی).
    «نام‌بُرده» کاری از گروه تئاتر دن کیشوت، به تهیه‌کنندگی موسسه هنری دی و سرمایه‌گذاری امیرحسین نفر از ٢٥ مهر اجراهای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز خواهد کرد و بلیت‌فروشی آن از فردا پنج‌شنبه نوزدهم مهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

     




    مطالب مرتبط

    در تماشاخانه ایرانشهر

یازده هزار مخاطب به تماشای «نامبرده» و «سیزیف» نشستند
    در تماشاخانه ایرانشهر

    یازده هزار مخاطب به تماشای «نامبرده» و «سیزیف» نشستند

    نمایش‌های «نامبرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی و «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی با بیش از یازده هزار مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر شامگاه سه‌شنبه 28 آذرماه به کار خود پایان دادند.

    |

    تماشاخانه  های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی  انقلاب اسلامی تا کنون( بخش سوم)

تجربه های موفق برای مدلسازی
    تماشاخانه های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون( بخش سوم)

    تجربه های موفق برای مدلسازی

    ایران تئاتر- ناصر حبیبیان : مبنای مجموعه مقالۀ چهار بخشی که بخش سوم آن در پی می آید برگرفته از پروژۀ پژوهشی بزرگی با نام فرهنگ جامع تماشاخانه های ایران نوشتۀ ناصر حبیبیان و غزال رحمان پور است که از سال 1394 آغاز و تا کنون 22 جلد از آن، تدوین و صفحه آرایی شده و چندی پیش، برای ...

    |

    تماشاخانه  های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی  انقلاب اسلامی تا کنون( بخش دوم)

هرصندلی تئاتر به چند نفر می رسد ؟
    تماشاخانه های ایران در دورۀ معاصر؛ از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون( بخش دوم)

    هرصندلی تئاتر به چند نفر می رسد ؟

    ایران تئاتر- ناصر حبیبیان : مبنای مجموعه مقالۀ چهار بخشی که بخش دوم آن در پی می آید برگرفته از پروژۀ پژوهشی بزرگی با نام فرهنگ جامع تماشاخانه های ایران نوشتۀ ناصر حبیبیان و غزال رحمان پور است که از سال 1394 آغاز و تا کنون 22 جلد از آن، تدوین و صفحه آرایی شده و چندی پیش، برای ...

    |

    نظرات کاربران