در حال بارگذاری ...
برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر

بلیت فروشی «نام‌بُرده» از پنجشنبه آغاز می‌شود

«نام‌بُرده» کاری از علی‌اصغر دشتی با حضور آتیلا پسیانی، نگار جواهریان، پانته آ پناهی‌ها، علی باقری، اصغر پیران، ایلناز شعبانی و حمید حبیبی‌فر در تماشاخانه ایرانشهر به روی‌ صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی پروژه «نام‌بُرده» دیگر عومل این پروژه عبارتند از: کیوان سررشته (نمایشنامه‌نویس)، فرشاد فزونی (طراحی صدا و موسیقی)، شیما میرحمیدی (طراح صحنه و لباس)، صبا کسمایی (طراح نور)، فراز اسکندری (طراح ویدیو)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، فرهاد فزونی (طراح گرافیک)، مصطفی شب‌خوان (طراح حرکت)، رها جهانشاهی (مدیرتولید)، شکوفه طاهری و وحید رهجو (گروه کارگردانی)، ‌صدف عمویی (منشی صحنه)، مریم دیهول (عکس و تیزر)، عسل عباسیان (مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) و امیر قالیچی (تبلیغات مجازی).
«نام‌بُرده» کاری از گروه تئاتر دن کیشوت، به تهیه‌کنندگی موسسه هنری دی و سرمایه‌گذاری امیرحسین نفر از ٢٥ مهر اجراهای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز خواهد کرد و بلیت‌فروشی آن از فردا پنج‌شنبه نوزدهم مهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران