در حال بارگذاری ...
جواد مستخدمی در گفت و گو با ایران تئاترخبرداد

هیات مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی ایلام انتخاب شدند

هنرمندان تئاتر ایلام با حضور در پای صندوق رای، اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان ایلام را برای مدت دو سال انتخاب کردند.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: رای‌گیری برای انتخاب اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه ایلام در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهر ایلام برگزار شد که در این روز اعضاء 13 گروه ثبت شده نمایشی این استان با حضور پای صندوق رای، اعضاء جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان ایلام را از میان 5 کاندیدای حاضر انتخاب کردند.

مستخدمی در ادامه افزود: در این انتخابات از مجموع 67 نفر واجد شرایط رای دادن، 45 نفر پای صندوق حاضر شده و آراء خود را به صندوق ریختند.

عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران اظهار کرد: در نهایت پس از شمارش آراء مهرداد علیزاده با 41 رای، سعید خیراللهی با 41 رای و محمد اکبریان با 36 رای به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره و همچنین صید فاضل خانی به‌عنوان  عضوعلی‌البدل انتخاب شد.

در بخش بازرسی نیز از میان 3 کاندیدای حاضر، پس از شمارش آرا مالک آبسالان با 38 رای به عنوان بازرس اصلی و عبدالرضا محمدی با 26 رای بازرس علی البدل انتخاب شدند.




مطالب مرتبط

معجزه هنرهای نمایشی 

شور تئاتری، نشاط اجتماعی و مشارکت انتخاباتی 
معجزه هنرهای نمایشی 

شور تئاتری، نشاط اجتماعی و مشارکت انتخاباتی 

دو جشنواره تئاتر کردی سقز و کودک و نوجوان اردکان که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه شد، بار دیگر نشان داد هنرهای نمایشی کشور، می‌تواند افزون بر شور فرهنگی، نشاط اجتماعی و وحدت ملی، زمینه‌ساز مشارکت سیاسی هم در جامعه بشود.

|

نظرات کاربران