در حال بارگذاری ...

دهکده آلزاس و آنالیز در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌روند

دو نمایش آنالیز و دهکده آلزاس در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌روند و نمایش آنالیز چهارشنبه ۲۵ مهر میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد شد.

آنالیز میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود

به گزارش ایران تئاتر دور دوم اجراهای نمایش «آنالیز» به نویسندگی عدالت فرزانه و طراحی و کارگردانی امید اسدی از  امشب دوشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۲۰: ۳۰ در تماشاخانه ایران تماشا به روی صحنه می‌رود و روز چهارشنبه میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.

 در این اثر نمایشی رضا زنده‌جاه، افسانه بخشی‌فرد، علی حیدری، ‌پانیذ ملکی، ‌سارا نظری‌، غزاله منیری و ‌آیدا متقیان ایفای نقش می‌کنند.

موضوع و محور «آنالیز» نمایش صلح جهانی است. دنیا پر از جنگ و آشوب شده است و همه در حال کشتن یکدیگر هستند. جنگ نه به آن معنایی که رایج است، گاهی انسان‌ها در خانه، خیابان و مکان‌های عمومی بر سر مسائل پیش‌پاافتاده با دیگران می‌جنگند درحالی‌که در زندگی تنها محبت، عشق، دوست داشتن و صلح می‌ماند.

 

دهکده‌ی آلزاس از عشق روایت می‌کند

دهکده آلزاس، دهکده‌ای فراتر از یک دهکده با مسائلی جهان‌شمول؛ نویسنده‌ای در دل دهکده که با قلم جادویی خود مشکلات پیش‌آمده برای اهالی دهکده را رفع می‌کند.
روند عشقی عجیب، در قالب شخصیتی شیطانی که منجر به عاشقانه‌ای بدیع می‌شود.

اشیا در دل این دهکده جان گرفته‌اند و داستان‌های موازی شگفت‌انگیزی در موازات خط داستان اصلی پرداخته‌شده است.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی راستی و بازی: میلاد اشکالی، سحر محمدخانی، میترا پور رمضان، آرش رسولی، نگین کهن طالمی، عیسی محمدی، بهنوش فرهودی، نرگس محقق، سعید جاودان، متین شرابی، مهتاب جامی، امید بابایی، حسین مردانی، امید کاظم خواه سینا ابحری، زهرا فتاحی نیا، مهدی راستی و علی حیدری؛ تا یکم آبان‌ماه ۹۷ هرشب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران تماشا میزبان هنردوستان، به‌ویژه اهالی تئاتر است.
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت هر دو نمایش‌ را از سایت تیوال تهیه کنند.




نظرات کاربران