در حال بارگذاری ...
در آستانه آغاز فروش

بازیگران «تروما» معرفی شدند

هم زمان با اعلام پیش فروش بلیت نمایش «تروما» ، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، شقایق دهقان سه بازیگر نمایش جدید افسانه ماهیان شدند.

به گزارش ایران تئاتر «تروما» اثری اجتماعی با سه پرسوناژ بوده که ذهن و روح و بدن انسان را با خود و اجتماع به چالش می کشد.
افسانه ماهیان پیش از این کارگردانی آثاری چون «هم هوایی»، «سه جلسه تراپی» و از «زیرزمین تا پشت بام» و «کوکوی کبوتران حرم» را برعهده داشته است.
از دیگر عوامل می توان به منوچهر شجاع (طراح صحنه، لباس و نور)، امیر اسمی (طراح پوستر و بروشور)، محمد رضا جدیدی (آهنگساز و طراح صدا)، اوژن سید اشرفی (طراح ویدئو)، امیر سپهر تقی لو (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، روژان کردنژاد (منشی صحنه)، مصطفی قاهری (عکس و تیزر: مصطفی قاهری)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای، روابط عمومی و تبلیغات، youstudio (طراحی اقلام تبلیغاتی) اشاره کرد.
 «تروما» از ۵ آبان ساعت ۱۸: ۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده کرمانی به روی صحنه خواهدرفت و بلیت فروشی آن در سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com آغاز شده است.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

«تروما» و ضرورتی به نام حاج قاسم سلیمانی 
در گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

«تروما» و ضرورتی به نام حاج قاسم سلیمانی 

احمد سلیمانی، کارگردان «تروما» با بیان اینکه جای خالی بخش هویت ملی در بزرگ‌ترین رویداد تئاتری کشور حس می‌شد، گفت برای ما پرداختن به موضوعی با محوریت حاج قاسم سلیمانی یک ضرورت بود.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران