در حال بارگذاری ...
به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده

عند از «مطالبه» به تئاتر شهرزاد می‌رود

نمایش «عند از مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده از ۲۵ مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «عند از مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان که به‌تازگی اجرای خو را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به پایان رسانده است از تاریخ ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این نمایش به مدت سی شب در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود. این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع دفاع مقدس می پردازد، تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده نوید محمدزاده و نویسندگی آن بر عهده مرتضی شاه کرم است.
این اثر روایتگر قصه جماعتی است که چشم انتظار رسیدن خبری هستند. این خبر می‌تواند زندگی آنان را دستخوش تغییرات عمده ای کند. دستیابی و چشم به راهی این اتفاق همگی را برای قرار گرفتن سریعتر به مقصودشان در یک رقابت محترمانه و سبقت از یکدیگر قرار داده است.
پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام‌ خلیل نژاد، محمد زوار بی ریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده، سید علی موسویان بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران