در حال بارگذاری ...
حمید نیلی پس از تماشای نمایش در روز جهانی نابینایان

تلاش می کنیم "شاباش خوان " در استان ها هم اجرا شود

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران پس از تماشای نمایش " شاباش خوان " تلاش می کنیم این نمایش حتی المقدور دربرخی استان های کشور بروی صحنه رود .

به گزارش ایران تئاتر حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران که شب گذشته به مناسبت روز جهانی نابینایان به تماشای تازه ترین نمایش غلامرضا عربی رفته بود در خصوص اهمیت بیشتر دیده شده اینگونه تجربه ها گفت :غلامرضا   با صبوری زیاد توانسته توانایی انسان‌های روشندل رو کشف و معرفی کند. شاباش خوان  بار دیگر رسالت فرهنگی تک تک افراد جامعه را  درقبول مسئولیت اجتماعی یاد آوری می کند .  ما تلاش می کنیم شرایط اجرای  این نمایش که با خلق تجربیات تازه در حوزه حرفه ای و اجتماعی حرکتی پیشرو دارد را در برخی استان ها ایجاد کنیم . امیدوارم این امکان فراهم شود .

  نمایش شاباش خوان نوشته محمد چرمشیرهرشب به غیر از شنبه ها  ساعت 19:45  در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می شود.
شاباش خان داستان  دُره، دختری است که در رویاهای خود به دنبال آرزوهایش و رسیدن به سعادت و خوشبختی است. در مسیر این رویاها با دنیای اطرافش به گفتگو می نشیند. او برای رسیدن به خوشبختی در رویای خود با مادر، خواهر، خاله، ستاره، آسمان، دریا، پرنده، زن فالگیر، زن آبی و پیرزن روبرو می شود. او برای رسیدن به خوشبختی دلش را می فروشد؛ اما در این بین کسی که ناجی اوست شاباشی است...کسی که راز رسیدن به خوشبختی را میداند...
 خانه نمایش  در نشانی میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 واقع شده است .




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران