در حال بارگذاری ...
از سوی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران:

فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر منتشر شد

سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف، تئاترشامل نمایش‌های صحنه ای وخیابانی؛ بخش تجسمی،بخش سرود و بخش ادبی برگزار می‌شود.

وی با توجه به اهمیت حمایت از هنرمندان شاهد و ایثارگر افزود: هنرمندان جامعه ایثارگری می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی نوید شاهد نسبت به دریافت فراخوان جشنواره اقدام نمایند.
سید مرتضی حسینی با اشاره به بخش هنرهای نمایشی این جشنواره افزود با توجه به ظرفیت بالا و همچنین کیفیت تولیدات هنرمندان شاهد و ایثارگر در بخش هنرهای نمایشی در این دوره از جشنواره پیش‌بینی می‌شود هم به جهت کمیت و هم کیفیت شاهد آثار ارزشمندی از هنرمندان جامعه ایثارگری باشیم وی آخرین‌مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 15 آبان ماه اعلام نمودند.
حسینی در خصوص نحوه ثبت‌نام هنرمندان افزود: در بخش هنرهای نمایشی علاقه‌مندان می‌بایست با مراجعه به سایت نوید شاهد نسبت به مطالعه دقیق فراخوان اقدام و سپس در همین سایت اطلاعات تکمیلی را وارد نموده و پس از دریافت کد ره‌گیری سه نسخه از فیلم اجرای اثر را به همراه کد دریافت شده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان می توانند فایل PDF فراخوان را از بخش فایل های زمینه انتهای این خبر دریافت نمایند.

 




نظرات کاربران