در حال بارگذاری ...
از شنبه 28 مهر به صحنه می‌رود

«آغاز فصلی سرد» در تماشاخانه ماه حوزه هنری

«آغاز فصلی سرد» عنوان نمایشی است به کارگردانی مارال قادری که در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر تماشاخانه ماه حوزه هنری در تازه‌ترین اجراهای خود میزبان نمایش «آغاز فصلی سرد» به نویسندگی سپیده خسروجاه و کارگردانی مارال قادری می‌شود. این نمایش اجراهای خود را از 29 مهرماه با نقش‌آفرینی میترا دهقانی، تکتم شاه‌تقی و مارال قادری آغاز خواهد کرد.
«آغاز فصلی سرد» تولید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و اثری متفاوت برای زنان است. ژانر این نمایش نیز اجتماعی و روان‌شناسانه است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «همیشه دهان‌بندی بر دهان زدم تا کس نداند این دهان‌بند ناشی از چیست جز خود من زنی که بیماری روانی او به دلیل زندگی سخت در دوران کودکی باعث قتل...».
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور کارگردان: محمدرضا کیوانی، طراح حرکت: میلاد محمدزاده، طراح گریم: پارسا تاک، طراح صحنه و لباس: تکتم شاه‌تقی، طراح گرافیک: پارسا تاک، طراح نور: مارال قادری، موسیقی: جانان آراسته، دستیار کارگردان: همراز طارف و دستیار طراح حرکت: یونس حمزه لویی اشاره کرد.
نمایش «آغاز فصلی سرد» 29 مهرماه الی 26 آبان در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ ساعت 18:15 به کارگردانی مارال قادری روی صحنه خواهد رفت.
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران