در حال بارگذاری ...
در آستانه اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد

پوستر نمایش «دیوار» رونمایی شد

پوستر نمایش «دیوار» با کارگردانی مشترک حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی، در آستانه اجرای عمومی رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر این اثر نمایشی، از تاریخ 1 آبان سال جاری هر شب ساعت 19:15 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. غفور شکوری اصل نویسنده این نمایش است و حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی علاوه بر کارگردانی این اثر، در مقام بازیگر در این نمایش حضور دارند.
مهدی رایگانی طراحی پوستر و طراحی لوگوتایپ نمایش «دیوار» را انجام داده‌ است.
حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی بازیگران این اثر نمایش هستند که مردادماه نیز نمایش «خون آشام کشی«را در تئاتر شهرزاد روی صحنه بردند.
در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: جنگ است و سربازی دچار! دچار ترس از جنگ، کشتار، صدای انفجار و هر آن چیز که مرگ می‌آفریند. سرباز با ذهنی آکنده از هجمه‌های برخاسته از گذشته و حال به خیالش در پناهگاهی امن، امان یافته است تا مردی با پاکتی در دست به حریمش ورود می‌کند اما او دشمن نیست، مردی است که می‌خواهد در این وانفسا تولدش را در تنهایی حاصل از جنگ به جشن بنشیند.
سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: تهیه‌کننده: حمیدرضا زمانی، مجری طرح: سپید فیلم، نویسنده: غفور شکوری اصل، تهیه‌کننده: حمیدرضا زمانی، دستیار کارگردان: سمیرا ذوالفقار، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، عکس: امیر خدامی، محمد مجتبایی، ایمان ساتکی، مشاور امور رسانه: محمد دانشور، مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، گروه کارگردانی: علی سیبی، سید داوود میری نژاد




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران