در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «آنالیز» تا 4 آبان تمدید شد

نمایش آنالیز که اجراهای خود را از روز دوشنبه ۲۳ مهرماه شروع کرده تا ۴ آبان ماه به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش؛ نمایش «آنالیز» به نویسندگی عدالت فرزانه و طراحی و کارگردانی امید اسدی از روز دوشنبه ۲۳ مهرماه در تماشاخانه «ایران تماشا» به روی صحنه رفته است. این نمایش که با استقبال مخاطبان روبرو شده تا جمعه چهارم آبان‌ماه تمدید شده است.
در این اثر نمایشی بازیگران رضا زنده‌جاه، افسانه بخشی‌فرد، علی حیدری، ‌ پانیذ ملکی، ‌ سارا نظری‌، غزاله منیری و ‌آیدا متقیان ایفای نقش می‌کنند.
موضوع و محوریت «آنالیز» نمایش صلح جهانی است. دنیا پر از جنگ و آشوب شده است و همه در حال کشتن یکدیگر هستند. جنگ نه به آن معنایی که رایج است، گاهی انسان‌ها در خانه، خیابان و مکان‌های عمومی بر سر مسائل پیش پا افتاده با دیگران می‌جنگند در حالی‌که در زندگی تنها محبت، عشق، دوست داشتن و صلح می‌ماند.
شایان ذکر است پروفسور تئاتر ایران؛ استاد ناظرزاده کرمانی با تمجید از بازی بازیگران، متن اثر و طراحی حرکات نمایش آنالیز گفته است: در جامعه امروز ما تئاتر دو نوع دارد، تئاترى که درگیر گیشه و انبوه‌سازى مخاطب مى‌شود و تئاتری که نگاه هنرى و فنى نام خود را حفظ نموده است. من آنالیز را در دسته دوم قرار می‌دهم.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: نفیسه مروتی، طراح حرکات فرم: ساغر صمدی، روابط عمومی و مشاور امور رسانه: علی‌اکبر مجدراد_ امیررضا هرمزی، طراح پوستر و بروشور: جواد نقدی، دستیاران کارگردان: ساناز اسماعیلی و محمدرضا خشنو، طراح و اجرای نور: شهریار آهور، انتخاب موسیقی: احمد چراغی فرد و مجری طرح: مهدی قاسمی.
گفتنی است نمایش آنالیز، تا یکم آبان‌ماه هرشب ساعت ۲۰: ۳۰ در تماشاخانه ایران تماشا به نشانی: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بعد از خیابان نجات الهی (ویلا)، کوچه سمنان پلاک ۳ به روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.




نظرات کاربران