در حال بارگذاری ...
با پایان اجراهای «خدایگان» و «لوله» در تالار مولوی

«کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» از 9 آبان به صحنه می‌روند

با پایان یافتن اجرای نمایش‌های «خدایگان» به کارگردانی رحمت امینی و «لوله» به کارگردانی علیرضا اجلی در تئاتر مولوی؛ دو نمایش «کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» از ۹ آبان در این مرکز به صحنه می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش‌های «خدایگان» نوشته وودی آلن به کارگردانی رحمت امینی که از 4 مهرماه و نیز «لوله» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اجلی که از 16 مهرماه کار خود را آغاز کرده بودند، شب گذشته اجرای پایانی خود را در تئاتر مولوی و در میان استقبال تماشاگران به صحنه بردند.
بنابراین گزارش سارا اللهیاری، وحیدآقاپور، سام کبودوند، نویدجهانزاده، ابوذرساعدی، پژمان یاوری، نسیم تاجی، نازنین میهن، رضاغیور و در کنار جمعی از بازیگران مستعد، در نمایش «خدایگان» و همچنین محمدرضا آبادی، ارغوان راستی، ابراهیم عبدی، مصطفی عطری، زهرا فضل اله، یاسمن وفایی، حسین یوسفی در نمایش «لوله» به ایفای نقش می پرداختند.
گفتنی ست نمایش‌های «کلفت ها» به کارگردانی علی اکبر علیزاد از 9 آبان و «جان گابریل بورکمان» به کارگردانی سعید کریمی از 10 آبان ماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهند رفت.




مطالب مرتبط

نمایش «کات» تمدید شد

نمایش «کات» تمدید شد

نمایش «کات» به طراحی، کارگردانی و بازیگری سیدسعید نعمتی و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی تا سوم آذر تمدید شد.  

|

نظرات کاربران