در حال بارگذاری ...
از 5 آبان تا 25 آبان ماه

نمایش «ریل» به تئاتر باران می‌آید

نمایش «ریل» که اقتباسی از نمایشنامه کلفت‌های ژان ژانه است؛ از ۵ آبان ماه در تئاتر باران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «ریل» به نویسندگی علیرضا صادق پور (بر اساس نمایشنامه کلفت‌ها) و کارگردانی حمیدرضا خسروی لرگانی از پنجم آبان ماه هرروز ساعت 17 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.
این نمایش که در چهارمین جشنواره تئاتر باران به خاطر نگاهی نوجو در تنظیم و قرائت از متون شاخص ادبیات نمایشی جهان تقدیر ویژه شد و توانست تندیس بازیگری زن را نیز کس کند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: دو خواهر در ذهن خود حبس شده‌اند و برای رهایی تصمیم به بازی می‌گیرند که هرروز آن را تکرار می‌کنند. اآنقدر غرق این بازی می شوند که خودشان را به کشتن می دهند.
سایر عوامل این اجرا عبارتند از: نویسنده: علیرضا صادقپور، طراح و کارگردان: حمیدرضا خسروی لرگانی، بازیگران:نیلوفر شهفری، کیمیا هوشمند، تهیه کننده:میثم جمالی، مشاور: بهراد محمدی
دستیار کارگردان: امیرحسین بختیاری، امیر بابازاده، طراح لباس: علیرضا شریفی، طراح پوستر و بروشور: آیدین حق پناه، موسیقی: آیدین حق پناه، گریم: فایزه امیری، عکاس: سارا جاهدنیا، تبلیغات مجازی: باربد طولابی (تهران تماشا)، مشاور رسانه: نفیسه مهری
نمایشریل از 5 آبان لغایت 25 آبان هرروز ساعت 17 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر باران مراجعه کنند.




نظرات کاربران