در حال بارگذاری ...
با حضور در تالار اصلی تئاتر شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تماشای نمایش «خاتون» نشست

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش دیدن کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یازدهمین روز از اجرای نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از این اثر نمایشی دیدن کرد. وی قبل از حضور در تالار اصلی با سعید اسدی مدیر مجموعه تئاترشهر نیز دیدار و در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.
اسدی در این دیدارکوتاه توضیحاتی را درباره اجراهای فعلی نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر ارائه کرد و پس از آن با هاشمی درباره برخی از مشکلات پیرامونی محیط مجموعه تئاتر شهر طی ماه های گذشته گفتگو و خواستار رفع نواقص موجود شد.
نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش که روز یکشنبه 22 مهر ماه با برگزاری مراسم نکوداشت زنده یاد انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر و حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران اجرای خود را آغاز کرده تا چهاردهم آبان ماه ساعت 20 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود (به ترتیب حروف الفبا) کریم اکبری مبارکه، علی برجی، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، عطیه غبیشاوی، کیمیا ملائی و میلاد محمدزاده به عنوان بازیگر حضور دارند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خرابه معروف شام در کنار قصر سبز یزید، مدتی از رفتن اسرا از شهر می‌گذرد و مسئولین حکومتی برای خرید آن خرابه به نزد آسیه پیرزن صاحب ویرانه می‌آیند. «آریحا» دختر کوچک نصرانی که یتیم است و نزد عمویش یوحنا که تاجر جوانی است به آنجا رفت ­و آمد دارد و با همبازی خود در حجره‌ای مشغول بازی است. مأمورین حکومت در هنگام حضور در خرابه با حمیده یکی از غساله‌های شهر که همدم آسیه است و یوحنا برخورد می کنند و...»
برخی از عوامل این نمایش عبارتند از: کارگردان و نویسنده: حسین عالم بخش، دستیار کارگردان: محمد رحمانی، موسیقی: محمد فرشته نژاد، طراح چهره: ماریا حاجیها، طراح صحنه: ساسان فرهادپور، طراح لباس: سهیلا جوادی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح حرکت فرم: میلاد محمدزاده، مسئول هماهنگی و پیگیری: حسین بنیاد، مسئول اجرا: مبین دودانگی، پشتیبانی: علیرضا یافتیان، گرافیست: امیر شهرابی، عکاس: ساناز طالبی و نیلوفر افشار و روابط عمومی: رامین سفری، مسئول مدعوین: اعظم توکلی، شورای رسانه و ارتباطات: سید مهدی نقیب، محمدامین قاسمی، علی پازوکی و محراب محمدزاده.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران