در حال بارگذاری ...

برنامه آبان ماه مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» اعلام شد

در آبان ماه چهار نمایش «نبش جنگ»، «معجزه عشق»، «بولدوزر» و «شغال» در مجموعه نمایشی دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه نمایشی دیوار چهارم، برنامه اجراهای این مجموعه نمایشی به شرح ذیل است:

 

«نبش جنگ»
 نویسندگی و کارگردانی این نمایش به عهده بهرام برخورداری بوده که از 10 آبان ماه هرروز ساعت 17:30 به روی صحنه می‌رود و با اقتباس از نمایشنامه «دیوار» نوشته علیرضا نادری تولیدشده است. داستان این اثر در رابطه با پادگانی در منطقه‌ای نامعلوم است که سربازانش به چوپانی و کشاورزی مشغول‌اند و زنانی که خارج از این پادگان به دنبال مردان اسلحه به دست می‌گردند... آیت بی‌غم، رامین یحیی زاده، حورا پاکیزه‌دل، ساره رشیدی، پوریا رفیع بیگی و زیبا بیده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 

«معجزه عشق»
این اثر به نویسندگی و کارگردانی دکتر حسن رئیسی است که تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود. در خلاصه این اثر آمده: پیتر دانشجوی رشته معماری دانشگاه آمستردام به‌واسطه ارتباط با دختران دانشگاه و قول ازدواج با آن‌ها به بدنامی شهره می‌شود؛ بعد از سفری چندروزه به مکانی خاص، دچار اتفاقی می‌شود که... از بازیگران این نمایش می‌توان به حسین میرزائیان، محسن رنجبر، یاسمن پور محمودی و بهار مظفری اشاره نمود.

 

«بولدوزر»
در این نمایش که آرش سنجابی نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته بازیگرانی همچون شبنم قلی خانی، پویا امینی، نادر نادر پور و ایمان اشراقی و... به ایفای نقش می‌پردازند. «بولدوزر» تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 21 به روی صحنه می‌رود. این اثر که در سبک رئالیسم جادویی ساخته‌شده به مهمانی غریبی می‌پردازد...

 

«شغال»
این نمایش به تهیه‌کنندگی پوران درخشنده و نویسندگی و کارگردانی سجاد قاطعی بوده و بهمن وخشور مدیریت هنری آن را بر عهده داشته است. این اثر که سجاد قاطعی، نوا یاوریان و امید دربانو در آن به ایفای نقش می‌پردازند، هر شب ساعت 22:30 به روی صحنه می‌رود. «شغال» روایت گر داستان زندگی پسری جوان است که حس انتقام جویانه ای از انسان‌ها در وجودش شکل‌گرفته و در طول اجرا دلایل این رفتارها واکاوی می‌شود.

 

روزهای شنبه
شایان‌ذکر است نمایشنامه خوانی‌های «روال عادی» نوشته ژان کلود کری یر به کارگردانی فرید سلیمانی در تاریخ 5 آبان ماه ساعت 19:30، «خواستگاری» نوشته آنتون چخوف به کارگردانی پیمان میناوند در تاریخ 12 آبان ساعت 17:30، «یک وعده شام معمولی» به نویسندگی و کارگردانی حسام افسری در تاریخ 26 آبان ساعت 17:30، برنامه روزهای شنبه مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» است.
علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت نمایش‌های مذکور می‌توانند به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 و یا سامانه فروش بلیت تیکت مراجعه نمایند.




نظرات کاربران