در حال بارگذاری ...
با کاردانی مالک حدپورسراج

نمایش «سرزمین سکوت» به پردیس تئاتر تهران می آید

نمایش «سرزمین سکوت» به کارگردانی مالک حدپورسراج از ۱۰ آبان ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش سرزمین سکوت  به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی مالک حدپورسراج از ۱۰ آبان ماه در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت18:30روی صحنه می رود.
این نمایش روایت یکی از لشگریان یزید بن معاویه است که در واقعه عاشورا حضور داشته که پس از جنگ به سراغ غنائم رفته و گوشواره ای را از گوش کودکی می رباید. پس از مرگش هیچ گورستانی او را نمی پذیرد و خاک او را پس می دهد.
در نمایش سرزمین سکوت مالک حدپور سراج و بابک تن ایفای نقش می کنند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: کامبیز جهانگیری/ منشی صحنه: بهناز جعفری/ طراح صحنه: مالک حدپور سراج/ موسیقی: محمد فرشته نژاد/ مدیر صحنه: محمد نامدار/ تدارکات: محسن فصیح راوندی/ روابط عمومی و تبلیغات مجازی: مهدی شاهمرادی/ طراح پوستر و بروشور: محمد یاراحمدی.
نمایش سرزمین سکوت  به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی مالک حدپورسراج از ۱۰ آبان ماه در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت 18:30 روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

گلایه عضو هیئت داوران جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

علیرضا حنیفی: به داستان‌ها و شخصیت‌های کهن ایرانی کم‌توجهیم
گلایه عضو هیئت داوران جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

علیرضا حنیفی: به داستان‌ها و شخصیت‌های کهن ایرانی کم‌توجهیم

علیرضا حنیفی، معتقد است شخصیت‌های بیگانه جایگزین اساطیر کهن ایرانی در نمایشنامه‌نویسی کشورمان شده‌اند و همچون گیاهی بیگانه هستند که در خاکی که برای آنها نیست گذاشته شده و هم خاک را آلوده می‌کنند و هم بار نمی‌دهند.

|

نظرات کاربران