در حال بارگذاری ...
در بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی آمل؛

«فریاد آخر» و «گزارش یک تابوت»در آمل به اجرا درآمد

نمایش خیابانی «فریاد آخر» به کارگردانی مهتاب صادقی و «گزارش یک تابوت» به کارگردانی مهدی نصراله زاده منتخب بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی آمل ۱۱ آبان ماه ۹۷ در این همایش به اجرا درآمد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از تئاتر مازندران نمایش خیابانی «فریاد آخر» که به ماجرای دانش آموزانی می‌پردازد که درصدد برپایی دکور یادواره شهدای حرم هستند که برای تهیه چفیه ای به مشکل برمی خورند و...
این نمایش به نویسندگی مهناز محمدی و کارگردانی مهتاب صادقی منتخب بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی آمل  که 11 آبان ماه 97 در این شهر به اجرا درآمد.
در این نمایش که بر اساس طرح و ایده‌ای از محبوبه محمد زاده به رشته تحریر درآمده است تبسم مقتدایی، ثنا غلامی، سایا صالحی، سارینا خالقی، وانیا فدایی و جمال خرمی به بازی پرداختند.
طراحی پوستر و بروشور این نمایش را هادی شاکری به عهده داشت.

 

همچنین نمایش «گزارش یک تابوت» به کارگردانی مهدی نصراله زاده در آمل به اجرا در آمد.
از سوی گروه هنری راتا ایزد شهر شهرستان نور نمایش گزارش یک تابوت منتخب بخش تئاتر خیابانی همایش اشکواره حسینی آمل به نویسندگی مهدی صالح یار و کارگردانی مهدی نصراله زاده و تهیه کنندگی شقایق توکلی، 11 آبان ماه در دو نوبت ساعت 10 صبح وساعت 17 بعد از ظهر در مصلی نمازجمعه آمل و پارک مادر آمل به اجرا در آمد.
داستان نمایش به روح یک رزمند مسیحی و یک راننده کامیون که به منطقه تجهیزات حمل می کرد می پردازد که بر سر یک تابوت با یکدیگر به مشاجره می پردازد و...
دراماتوژی این نمایش را نصراله زاده بر عهده داشت، پژمان نیکدان بحری و سید محمد موسوی در این نمایش به بازی پرداختند.
گفتنی است که این نمایش با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور و مجموعه آموزشی آرمان ایزد شهر به روی صحنه رفته است و پیش از این اثر برگزیده جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران بوده است.


گفتنی است؛ نخستین «اشکواره حسینی» استانی آمل  هشتم آبان ماه کار خود را در پنج بخش فیلم، نمایش، عکس، شعر، سرود و تواشیح  کار خود را در آمل آغاز کرد و تا ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
مراسم اختتامیه این همایش بعدازظهر 13 آبان ما در سالن اریکه آریایی آمل برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران