در حال بارگذاری ...
در هفته نخست اجرای «کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» اتفاق افتاد

استقبال و فروش خارج از ظرفیت دو نمایش در تئاتر مولوی

نمایش‌های «کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» در تئاتر مولوی، تاکنون هر روز بیش از ظرفیت سالن، میزبان تماشاگران بوده‌اند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی با استقبال بسیار خوبی که از دو نمایش «کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» که این روزها در تئاتر مولوی به صحنه رفته‌اند، شاهد فروش هرروزه خارج از ظرفیت این دو نمایش هستیم.
بنابراین گزارش، نمایش «کلفت ها» نوشته ژان ژنه و به کارگردانی علی اکبر علیزاد، مدرس دانشگاه، مترجم و کارگردان که از چهارشنبه 9 آبان ماه کار خود را در سالن اصلی این مرکز آغاز کرده است، در همه روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، یکشنبه و دوشنبه، 9 تا 14 آبان ماه، تمامی بلیط های خود را به فروش رسانده است.
همچنین نمایش «جان گابریل بورکمان» که پروژه ی پایان نامه ی عملی سعید کریمی، دانشجوی ارشد دانشگاه تهران است، از روز پنج شنبه 10 آبان کار خود را آغاز کرده و در همه روزهای پنج شنبه، جمعه، یکشنبه و دوشنبه، 10 تا 14 آبان ماه، کلیه بلیط های خود را به فروش رسانده است.
گفتنی ست گفتنی ست علیرضا کیمنش، مرتضی حسین زاده و کتایون سالکی در نمایش «کلفت ها» و همچنین امیرحسین سرداریان، شادی شاه علی، فائزه امیری، ابوالفضل سلحشور، مبین سپاس زاده، مریم حاجی زاده، معصومه دهقان نژاد، نگار نقش نژاد، علی رجایی، حسین جعفریان، مجید کشاورز، محسن صادقی، سعید بیات، پرهام عاروان، پویان مهربان، پولاد شعبانی و شهاب صالحی در نمایش «جان گابریل بورکمان» به ایفای نقش می پردازند.
علاقه‌مندان برای دیدن نمایش‌های «کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» که هر روز –به جز شنبه ها- به ترتیب در ساعت 18:30 و 20:30 به صحنه می‌روند، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران