در حال بارگذاری ...
با پشت سر گذاشتن آخرین روزهای تمرین

«همین حوالی» در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود

نمایش «همین حوالی» به کارگردانی رضا بهرامی با پشت سر گذاشتنِ آخرین جلسه‌های تمرین خود، برای اجرا از تاریخ ۲۱ آبان ماه آماده می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «همین حوالی» به نویسندگی کهبد تاراج و کارگردانی رضا بهرامی، در حالی جلسات پایانی تمرین‌ها را پشت سر می‌گذارد که از روز دوشنبه 21 آبان، ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.
در خلاصه داستان نمایش «همین حوالی» آمده: «حاج‌کاظم سرباز در حال مرگ است و دو روز مانده به تحویل سال جدید».
امیر عدل‌پرور، حمیدرضا ملاحسینی، احسان مجیدی، فهیمه معین، روژینا ابراهیمی، کامبیز نیک‌آمیز، حانیه حافظی و نوشین مینایی‌فرد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
دیگر عوامل «همین حوالی» عبارتند از: حمیدرضا ملاحسینی (طراح صحنه و لباس)، شایان کیانی (طراح پوستر و بروشور)، رضا بهرامی (طراح نور)، هادی فکری (طراح گریم)، معصومه جاوید و مسعود قربان‌نژاد (مجریان گریم)، مینا ترکمن (دستیار کارگردان)، امیرحسین نوح‌نژاد (مدیر صحنه و اجرا)، پوریا خوش‌بین (منشی صحنه)، رضا جاویدی (عکاس) و احمدرضا حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی و امور رسانه).
این نمایش، ششمین همکاری رضا بهرامی و کهبد تاراج در گروه تئاتر «نزدیک» است و به گفته بهرامی، دغدغه اصلی گروه تئاتر «نزدیک»، تنها خودِ تئاتر است. همین دغدغه باعث شده این دو نویسنده و کارگردان جوان تئاتر، پس از اجرای آخرین نمایش خود با نام «عبدل میمون، لاتِ پاکوتاه» به کارگردانی تاراج و بازی و مدیریت تولید رضا بهرامی، تازه‌ترین اثرشان را در تماشاخانه مهر به اجرا ببرند.
بهرامی پیش از این نمایشنامه «بیست‌متری» را به نویسندگی کهبد تاراج روی صحنه برده و در نمایش‌های «جوادیه»، «سوگواری قبل از مصیبت»، «عکس خانوادگی» و «عبدل‌میمون، لات پاکوتاه» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.
گفتنی است بهای بلیت نمایش «همین حوالی» در پنج روز آغازین برای دانشجویان با 50 درصد و برای تماشاگران عادی با 25 درصد تخفیف عرضه خواهد شد. سایت تیوال برای رزرو و خرید بلیت این نمایش نیز از هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان تئاتر است.
نمایش «همین حوالی» از 21 آبان تا 21 آذرماه، هر روز ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران