در حال بارگذاری ...
با حکم دبیر نخستین دوره

دبیر نمایشگاه اسناد تصویری جشنواره اکبر رادی معرفی شد

ابراهیم حسینی، هنرمند عکاس و گرافیست با حکم بهزاد صدیقی، دبیر نخستین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی به عنوان دبیر بخش نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر، متن حکم انتصاب ابراهیم حسینی به عنوان دبیر بخش نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی  به این شرح است:

به نام خداوند قلم و زیبایی

فرهیخته‌ گرامی 

جناب آقای ابراهیم حسینی 

نظر به تجربیات ارزندۀ جنابعالی در عرصه‌های فرهنگی و هنری و کوشش‌های مجدانه‌ در برپایی نمایشگاه‌های طراحی، گرافیک و عکاسی، به‌این وسیله جناب عالی به عنوان دبیر بخش نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی نخستین جشنواره‌ی تئاتر اکبر رادی منصوب می‌شوید. 

امید می‌رود با توجه به حضور و خدمات ارزشمندتان در این عرصه، همه‌ تجربیات و توانایی‌های خود را برای هر چه بهتر برگزارشدن نخستین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی به کار گرفته تا شاهد جشنواره‌ای تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم. قدردان پذیرش مسئولیت از سوی شما در این رویداد ملی فرهنگی هستم و برای جناب عالی آرزوی سربلندی و پیروزی دارم.

بر پایه‌ این گزارش، ابراهیم حسینی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی گرافیک است که از سال 75 تاکنون فعالیت مستمری در عرصه‌گرافیک و عکاسی تئاتر داشته است.مدیریت چندین دوره مسابقه‌ پوستر و عکس و اقلام تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی تئاترفجر، گرافیست روابط عمومی و واحد نمایش حوزه‌ی هنری، طراحی بیش از 50 پوستر تئاتر و پوسترهای فرهنگی، چاپ مقالات تخصصی در مورد گرافیک تئاتر در مجلات تخصصی، عکاسی بیش از 700 اثر نمایشی، ریاست انجمن عکاسان خانه‌ تئاتر، دبیری نخستین اکسپوی عکس تئاتر ایران، راه اندازی و دبیری اولین دوره‌ی مسابقات کارگاهی عکس تئاتر ایران، دبیری چندین مسابقه عکس و گرافیک تئاتر، دبیری گروه عکس چندین کاتالوگ و نشریه‌ روزانه جشنواره‌های هنری کشور از جمله سوابق فرهنگی و هنری وی در عرصه‌ گرافیک و عکس بوده است.

نخستین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی  با دبیری بهزاد صدیقی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران