در حال بارگذاری ...
فرماندار در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین دوره جشنواره عنوان کرد:

تمام‌قد از جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان حمایت می‌کنیم

فرماندار کاشان گفت: ما خودمان را صاحبخانه جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان می‌دانیم و تمام‌قد در خدمت به این جشنواره هستیم.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، علی‌اکبر مرتضایی در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان که با حضور اعضاء شورای سیاست‌گذاری و همچنین اعضاء ستاد برگزاری این رویداد فرهنگی در سالن جلسات شهرداری تشکیل شد به معرفی هنر پرداخته و اذعان داشت: هنر مقوله‌ای است که نه قابلیت تحریک و نه قابلیت تشویق دارد بلکه یک حرکت خودجوش است که توسط هنرمندان رقم می‌خورد.
وی در این دیدار به‌پاس اجرای چندین دوره از جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان که با حضور هنرمندان برگزار شد اذعان داشت: اگر به‌تنهایی به هر هنری پرداخته شود می‌تواند هم باعث افتخار هنرمندان باشد و هم در جذب هنردوستان تاثیر داشته باشد.
فرماندار کاشان در این جلسه از تلاش دست اندرکاران برگزاری این رویداد ملی تشکر کرده و اظهار داشت: امیدوارم با تلاش و همکاری با یکدیگر بتوانیم آن طورکه شایسته است شاهد برگزاری این برنامه ملی در کاشان به نحو احسن باشیم.
مرتضایی در این جلسه با اظهارات خود برای اعضاء شورای سیاست‌گذاری و اعضاء ستاد چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان امید بخش شد تا با همیاری سایر نهادها و ارگان های شهری انتظارات ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر برآورده و بهترین رویداد ملی در شهر کاشان رقم خورد.
گفتنی است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان یکی از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که به همت فرهنگ سرای مهر این سازمان با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و با هماهنگی با آموزش و پرورش، دانشگاه ها و همچنین شورای تامین کاشان با اجرای های متعدد در قالب نمایش های صحنه ای و خیابانی، آذر ماه امسال در فرهنگ سرای مهر، مدارس، دانشگاه ها و سطح شهر کاشان به دبیری محمد شفافی برگزار می شود.




نظرات کاربران