در حال بارگذاری ...
در مرکزتئاتر مولوی

اجراهای نمایش «روز پزشک» پایان یافت

نمایش «روز پزشک» به کارگردانی فرزام رنجبر شب گذشته ۲۵ آبان ماه، اجرای پایانی خود را در سالن کوچک تئاتر مولوی به صحنه برد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «روز پزشک» به نویسندگی و کارگردانی فرزام رنجبر که از 20 مهرماه کار خود را آغاز کرده بود، شب گذشته 25 آبان ماه، اجرای پایانی خود را در سالن کوچک تئاتر مولوی و در میان استقبال تماشاگران به صحنه برد.
بنا بر این گزارش امیر نوروزی، مهناز ذبیحی و غزل شجاعی در این نمایش به ایفای نقش می پرداختند.
 علاوه بر این، امید اکبری (طراح صحنه و لباس)، فرزین رنجبر (طراح صدا)، محمد دارایی (طراح گرافیک و تیزر)، رومینا داوری (روابط عمومی و تبلیغات)، فرناز مرادی، امیرعلی سمیعی (دستیاران کارگردان) در این نمایش همکاری کردند.
گفتنی ست در حال حاضر نمایش های «کلفت ها» به کارگردانی علی اکبر علیزاد، «جان گابریل بورکمان» به کارگردانی سعید کریمی در سالن اصلی و «باد می وزد» به کارگردانی امیر نجفی در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی در حال اجرا هستند.
علاقه‌مندان برای دیدن نمایش های «باد می وزد»، «کلفت ها» و «جان گابریل بورکمان» که همه روزه –به جز شنبه ها- به ترتیب در ساعت های 17:30، 18:30 و 20:30 به صحنه می‌روند، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.




نظرات کاربران